Seriálové novinky TV Markíza boli v utorok opäť najsledovanejšie na trhu

18. 01 2023 12:28 | TS
Mama na prenájom
Mama na prenájom Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Atraktívne nové seriály z produkcie televízie Markíza – Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom – potvrdili svoj úspech aj v utorok 17. januára 2023, v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stali najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa a v rebríčku sledovanosti predstihli akékoľvek včerajšie programy konkurencie.

Tretia epizóda strhujúcej rodinnej ságy Dunaj, k vašim službám si pripísala ďalšie víťazstvo v komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 s dosiahnutým ratingom 6,9 % a trhovým podielom 22,2 %. Celkovo pritiahla k obrazovkám 391-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla až 571-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český seriálový hit Policie Modrava, ktorého premiérová časť dosiahla rating 3,5 % a trhový podiel 18,6 % v cieľovej skupine 12-54.

Podvečernú sériu víťazstiev aj naďalej ťahá rodinný seriál Mama na prenájom, ktorého siedma epizóda zaznamenala rating 6,6 % a trhový podiel 25,2 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenciu porazila aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ s 368-tisíc divákmi pri obrazovkách a dosahom až na 499-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali výborný rating 8,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 520-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 891-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,8 % / share 25,0 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 510-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,1 % / share 20,9 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 4,9 % / share 26,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,6 % / share 22,3 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Nákupné maniačky (share 12,1 % v CS 12-54), Top Star (share 8,9 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 8,7 % v CS 12-54).

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 30,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 30,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza