Dunaj, k vašim službám aj Mama na prenájom pokračujú vo víťaznom ťažení, obe seriálové novinky pokorili nové rekordy

20. 01 2023 13:11 | TS
Dunaj, k vašim službám
Dunaj, k vašim službám Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším štvrtkovým programom sa v oboch kľúčových cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá si pripísala rekordný tohtoročný trhový podiel.

Strhujúca rodinná sága Dunaj, k vašim službám vo štvrtok 19. januára 2023 aj po štvrtý raz v hlavnej, z obchodného hľadiska najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 porazila konkurenčný seriál Nemocnica a stala sa na obrazovkách televízie Markíza najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Prvý dobový seriál TV Markíza sa po 20:30 hod. stal prvou diváckou voľbou, keď dorovnal svoj doposiaľ najvyšší rating 7,6 % z minulotýždňového štartu a zároveň dosiahol rekordný trhový podiel 24,3 %.

V porovnaní s utorkovou epizódou si atraktívna seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu povyskočil až o 2,1 percentuálneho bodu. Dunaj, k vašim službám tak v priamej konkurencii opäť prekonal seriál Nemocnica na TV Joj, ako aj šou Hit roka na Jednotke RTVS. Štvrtá časť Dunaja si obzvlášť podmanila mladých mužov z cieľovej skupiny 15-24, ktorý Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 44,8 %.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 44-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 648-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Rekordné výsledky zaznamenal podvečer aj čoraz obľúbenejší denný rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý sa v hlavnej, komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 stal druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rebríčku sledovanosti dokonca predstihol akékoľvek štvrtkové programy konkurencie.

Včerajšia deviata premiérová epizóda v cieľovej skupine 12-54 dorovnala svoj doposiaľ najvyšší rating 7,1 % a zaznamenala rekordný trhový podiel 28,3 %. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Mamy na prenájom zabezpečili podiel na trhu až 44,3 %.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vychutnalo celkovo 403-tisíc divákov, čo je nateraz druhý najlepší výkon tohto seriálu. V čase vysielania mal dosah až na 503-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 9,7 % a zatiaľ rekordný tohtoročný trhový podiel 33,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 842-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 8,3 % / share 27,5 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 517-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,3 % / share 21,9 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 5,0 % / share 27,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,6 % / share 22,7 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Nákupné maniačky (share 10,5 % v CS 12-54), Top Star (share 7,4 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 11,1 % v CS 12-54).

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 29,2 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 10,0 % z divákov pri obrazovkách.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza