Mama na prenájom naberá na sile, podvečer ovládla s absolútne rekordnou sledovanosťou

24. 01 2023 12:33 | TS
Mama na prenájom
Mama na prenájom Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vpondelok voboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. Vnedeľu si ďalší ohromujúci úspech pripísala politická diskusná relácia Na telo.

Denný rodinný seriál Mama na prenájom si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz väčšiu popularitu, v pondelok 23. januára 2023 v oboch hlavných cieľových skupinách prepísal všetky svoje doterajšie rekordy a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nový podvečerný divácky hit dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 8,0 % a rovnako aj rekordný trhový podiel 29,2 %. V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom dokonca až druhá priečka a predstihla tak akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 47,3 %.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si v pondelok vychutnalo celkovo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež aktuálne najlepší výkon tohto čoraz obľúbenejšieho seriálu. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Mama na prenájom na diaľku porazila prime-time seriál Hranica na TV Joj. V čase vysielania mala dosah až na 538-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 8,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 555-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 872-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Štvoricu divácky najúspešnejších pondelkových programov dotvárajú nasledujúce večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,8 % / share 26,1 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,9 % / share 22,6 % v CS 12-54).

Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Prvé Televízne noviny (rating 4,6 % / share 24,9 % v CS 12-54) a Reflex (rating 5,0 % / share 24,2 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Top Star (share 9,0 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 10,8 % v CS 12-54).

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 29,0 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 14,3 % z divákov pri obrazovkách.

Skupina Markíza v pondelok obsadila aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc vďaka televízii Dajto a obľúbeným komediálnym seriálom Susedia (rating 1,7 % / share 5,6 % v CS 12-54) a M*A*S*H (rating 1,6 % / share 6,2 % v CS 12-54).

Ďalšie ohromujúce víťazstvo si v nedeľu 22. januára 2023 pripísala na konto dlhoročne úspešná relácia Na telo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejšou politickou diskusiou na celom trhu, pričom konkurenciu nechala v ďalekom závese.

Moderátor Michal Kovačič uplynulú nedeľu v štúdiu privítal predsedu parlamentu a hnutia Sme rodina Borisa Kollára a predsedu strany SaS Richarda Sulíka. Divácky atraktívny diskusný duel na horúce politické témy dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine fantastický rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,0 %. Zároveň išlo o štvrtý najsledovanejší program v rámci nedeľnej ponuky všetkých slovenských staníc.
Na telo pritiahlo k obrazovkám TV Markíza excelentných 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V rámci nedele mu v tejto univerzálnej cieľovej skupine patrilo rovnako štvrté miesto v rebríčku sledovanosti a v čase vysielania malo dosah dokonca až na 716-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA