Mama na prenájom opäť nedala konkurencii šancu, v utorok sa stala najsledovanejším seriálom na trhu

25. 01 2023 14:00 | Tlačová správa
Mama na prenájom
Mama na prenájom Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si podmanil divákov televízie Markíza aj v utorok, 24. januára 2023. V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň aj divácky najúspešnejším seriálom v rámci včerajšej ponuky všetkých slovenských staníc.

Nový seriál pre celú rodinu dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 7,6 % a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 28,8 %. V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom tretia priečka, z ktorej predstihla akékoľvek utorkové programy konkurencie, vrátane večerného seriálu Nemocnica na TV Joj.

Ďalšie pútavé príbehy sympatických hlavných hrdinov si v utorok vychutnalo celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je aktuálne tretí najlepší výkon tohto čoraz obľúbenejšieho seriálu. V čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 540-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 8,3 % a nadpriemerný trhový podiel 27,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 533-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 871-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,8 %/share 24,7 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 496-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 4,0 %/share 25,9 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 4,7 %/share 26,2 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,8 %/share 24,1 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Nákupné maniačky (share 10,0 % v CS 12-54), Top Star (share 7,3 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 12,4 % v CS 12-54).

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 29,0 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 12,0 % z divákov pri obrazovkách.

Skupine Markíza patrila v utorok aj najvyššia priečka v rebríčku sledovanosti menších staníc, obsadila ju televízia Dajto s večerným akčným filmom Armáda zlodejov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 2,2 % a nadpriemerný trhový podiel 7,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 31,4 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza