Seriálový hit Pán profesor opäť víťazom utorkového večera, stanica Markíza KRIMI celodennou štvorkou na trhu

Seriálový hit Pán profesor opäť víťazom utorkového večera, stanica Markíza KRIMI celodennou štvorkou na trhu

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie, silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj obľúbená reality šou Farma.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoj výrazný divácky úspech a status jedného z najpopulárnejších programov na trhu. Štvrtá premiérová epizóda 4. série sa v utorok 20. septembra 2022, stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť obľúbeného seriálového hitu dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine výborný rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 24,4 %. Opäť si tak poradil s utorkovými programami konkurencie.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 301-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 466-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,6 % a nadpriemerný trhový podiel 23,9 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Láska na chate (share 10,8 % v CS 12-54) aj s nasledujúcim programom Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 8,9 % v CS 12-54).

Celkovo najsledovanejším utorkovým programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla s Pánom profesorom zhodný rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 25,9 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 479-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola v cieľovej skupine 12-54 tiež hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 6,5 % a trhový podiel 25,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 457-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 758-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ďalší z mimoriadne úspešných dní má za sebou televízia Markíza KRIMI, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dorovnala svoj doposiaľ druhý najvyšší celodenný trhový podiel 4,2 % a stala sa tak dokonca štvorkou na trhu. Z jej utorkovej programovej ponuky najviac zarezonoval akčný kriminálny seriál Mŕtvy bod (rating 0,9 % / share 7,3 % a rating 0,8 % / share 11,4 % v CS 12-54). Napriek pokročilejším nočným hodinám doslova exceloval aj nasledujúci obľúbený detektívny seriál Odložený prípad (rating 0,8 % / share 16,7 % a rating 0,6 % / share 18,0 % v CS 12-54).

Na obrazovkách stanice Dajto si v utorok najlepšie počínal večerný dobrodružný film Legenda o Tarzanovi (rating 1,2 % / share 5,0 % v CS 12-54) a na Doma už tradične bodovala kultová telenovela Divoký anjel (rating 1,0 % / share 8,3 % a rating 1,2 % / share 8,6 % v CS 12-54). Tá sa pre veľký divácky úspech už od najbližšieho pondelka 26. septembra 2022 presúva do atraktívnejšieho vysielacieho času o 19:30 hod.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Najnovšie videá