
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie.
Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život bola v stredu 28. septembra na obrazovkách televízie Markíza opäť jednoznačnou prvou diváckou voľbou. Štvrtá premiérová epizóda 4. série sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 - 54 stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine dosiahli Extrémne premeny Slovensko vynikajúci rating 6,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 26,7 %. Konkurenčné programy značne zaostali, keď seriál Kriminálka Kraj zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 15,2 % a nasledujúca šou Láska na chate ešte výrazne nižší podiel na trhu 5,4 %, film Vraždy na ostrove Porquerolles si na Jednotke RTVS získal trhový podiel 9,0 %.
Na inšpiratívny príbeh mladej Jessicy Zahradovej, ktorej sa počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až 46 kilogramov, a vďaka šou dokonca našla aj lásku, bolo zvedavých celkovo 312-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 603-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze zabezpečili podiel na trhu až 43,5 %.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v stredu stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12 - 54 si pripísala výborný rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 25,9 %. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 482-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.
Trojicu najsledovanejších stredajších programov v rámci cieľovej skupiny 12 - 54 uzatvára z druhého miesta hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá zaznamenala skvelý rating 6,9 % a nadpriemerný trhový podiel 26,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 437-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Televízne noviny zasiahli dokonca až 716-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,1 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19.00 - 23.00 (share 34,2 %).
PR oddelenie skupiny Markíza