
Zabodoval aj nasledujúci český kriminálny seriál Policie Modrava, podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom, či hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší rastúcemu diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie jasné víťazstvo. Vo štvrtok, 16. marca 2023, dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rekordne vysoký výkon a zároveň obsadil prvé miesto v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia dvadsiata premiérová epizóda Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila s rekordným ratingom 8,1 % a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 26,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,6 %.
Strhujúca rodinná sága obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov (share 38,3 %), ale napríklad aj v Trenčianskom kraji 12-54 (share 41,0 %). Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahol až 603-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Dunaj porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Štvrtá epizóda premiérovej štvrtej série si pripísala výborný rating 3,4 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 20,4 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Na hrane (share 13,2 % v CS 12-54) a Sedem (share 10,6 % v CS 12-54).
Vynikajúci výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 6,0 % a trhový podiel 24,9 % v cieľovej skupine 12-54. V tejto reklamne najdôležitejšej cieľovej skupine tak v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj. Taktiež sa mu mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 47,8 %.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo skvelých 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 457-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali skvelý rating 6,9 % a trhový podiel 25,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 718-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa hlavná spravodajská relácia TV Markíza stala dokonca absolútne najúspešnejším štvrtkovým programom.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,6 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza