Kuchárska reality šou Na nože prepísala všetky doterajšie rekordy a rozlúčila sa na absolútnom vrchole

Najsledovanejším seriálom na trhu sa za stredu stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, zabodovali aj večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz viac divákov a prekonáva jeden rekord za druhým. V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa v stredu 29. marca 2023 stala celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Záverečná ôsma epizóda Na nože si v cieľovej skupine 12-54 pripísala absolútne rekordný rating 8,5 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 30,8 %. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 1,2 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 3,0 percentuálne body. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,3 % v cieľovej skupine 12-54. Celosvetovo úspešná šou obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel až 46,1 %.

Premiérovú časť o reštaurácii Dvor u Sedliaka v Smoleniciach si vychutnalo rekordných 394-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 43-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 582-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Diváci a diváčky sa však nemusia obávať, že by prišli o svoj obľúbený formát. TV Markíza už aktuálne pripravuje 2. sériu Na nože a zároveň spúšťa castingovú výzvu pre ďalšie reštaurácie, ktorých majiteľom už kopiace sa problémy prerastajú cez hlavu a zišla by sa im pomoc od skúseného šéfkuchára Martina Nováka.

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal ďalší výborný rating 6,2 % a nadpriemerný trhový podiel 27,1 %. Včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 387-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 486-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom na diaľku porazila večerný seriál Hranica na TV Joj a stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stalo večerné Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo skvelý rating 7,2 % a trhový podiel 26,9 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Počasie stalo dokonca absolútne najúspešnejším stredajším programom.

Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,6 % aj trhový podiel 26,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta pritiahol k obrazovkám Markízy celkovo 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 734-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Z programovej ponuky menších staníc si včera najviac divákov zvolilo legendárny komediálny seriál Susedia (rating 1,4 % / share 5,4 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto. Zabodovala však aj stanica Markíza KRIMI, ktorej patrilo druhé miesto s obľúbeným detektívnym seriálom Monk (rating 1,1 % / share 4,2 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,0 %) a s druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Zdieľať

Najnovšie videá