
Najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu boli v cieľovej skupine 12-54 večerné relácie Počasie a Televízne noviny.
Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu, 3. mája 2023, na obrazovkách televízie Markíza pripísal na konto ďalší rekord. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia 82. epizóda vynikajúci rating 7,5 % a doposiaľ absolútne najvyšší trhový podiel 34,3 %.
Mama na prenájom si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých diváčok vo veku od 15 do 24 rokov (share 47,9 %), ale napríklad aj divákov a diváčok v Žilinskom kraji 12-54 (share 48,0 %).
Ďalšie príbehy obľúbených seriálových hrdinov si vychutnalo celkovo 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najlepší výsledok od januárového štartu seriálu. V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Mama na prenájom v stredu stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pričom v čase vysielania zasiahla až 544-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 7,2 %/share 26,5 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,9 %/share 26,8 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ si aktuálne informácie o počasí pozrelo 475-tisíc divákov a súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 469-tisíc divákov, pričom zasiahol dokonca až 759-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,2 %/share 25,2 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 4,2 %/share 29,1 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,2 %/share 26,6 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 10,5 % v CS 12-54), Top Star (share 10,5 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 16,7 % v CS 12-54).
Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo v stredu kultovému komediálnemu seriálu Susedia (rating 1,5 %/share 5,6 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza