• TV Markíza
  • Skupina Markíza v utorok s celodenným rekordom, divácke hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom opäť najsledovanejšími seriálmi na trhu

Skupina Markíza v utorok s celodenným rekordom, divácke hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom opäť najsledovanejšími seriálmi na trhu

Skupina Markíza v utorok s celodenným rekordom, divácke hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom opäť najsledovanejšími seriálmi na trhu

Tradične zabodovala aj obľúbená Policie Modrava, celkovo najviac divákov v cieľovej skupine 12-54 si pozrelo večernú hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu, v utorok, 9. mája 2023, si na konto pripísal ďalšie jasné víťazstvo. V oboch hlavných cieľových skupinách porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj a stal sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Skupina Markíza zároveň dosiahla absolútne najvyšší tohtoročný celodenný podiel na trhu 35,3 %.

Lesana Krausková, Kristína Svarinská a Petra Dubayová v seriáli Dunaj, k vašim službám
Lesana Krausková, Kristína Svarinská a Petra Dubayová v seriáli Dunaj, k vašim službám  |  FOTO:  TV Markíza

Včerajšia pätnásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 7,3 % a nadpriemerný podiel na trhu 26,0 %. Nemocnica zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel iba 20,1 %. Strhujúca rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám 455-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla až 610-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Jedenásta epizóda 1. série si pripísala výborný rating 3,9 % a trhový podiel 23,4 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálom Transplant (share 9,6 % v CS 12-54) a reality šou Spackané plastické operácie (share 8,5 % v CS 12-54).

Vynikajúci výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si v utorok pripísal víťazný rating 6,3 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 34,1 % v cieľovej skupine 12-54. V rebríčku sledovanosti predstihol z fantastického štvrtého miesta nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo skvelých 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 478-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, prvenstvo jej patrilo vďaka najvyššiemu utorkovému ratingu 7,3 % a vysoko nadpriemernému trhovému podielu 32,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta pritiahol k obrazovkám trhového lídra celkovo 448-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 742-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si v utorok najviac divákov, až 456-tisíc, pozrelo reláciu Počasie. V cieľovej skupine 12-54 jej patrilo tretie miesto a pripísala si skvelý rating 7,2 % aj trhový podiel 29,1 %.

Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 2,6 %/share 26,2 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 3,5 %/share 29,7 % v CS 12-54) a Reflex (rating 3,6 %/share 27,6 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 10,6 % v CS 12-54), Top Star (share 12,7 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 12,6 % v CS 12-54).

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 31,7 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 9,5 % z divákov pri obrazovkách.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom s absolútne najvyšším tohtoročným podielom na trhu celodenne (share 35,3 %) a so štvrtým najlepším v reklamne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 34,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá