• TV Markíza
  • Seriálový hit Mama na prenájom najsledovanejším stredajším programom s absolútne rekordným podielom na trhu

Seriálový hit Mama na prenájom najsledovanejším stredajším programom s absolútne rekordným podielom na trhu

Seriálový hit Mama na prenájom najsledovanejším stredajším programom s absolútne rekordným podielom na trhu

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu boli v cieľovej skupine 12-54 večerné relácie Televízne noviny a Počasie.

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu, 10. mája 2023, na obrazovkách televízie Markíza pripísal na konto ďalší rekord. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia 87. epizóda víťazný rating 6,1 % a doposiaľ absolútne najvyšší trhový podiel 36,5 %. Zároveň sa stal absolútne najsledovanejším programom dňa, keď v rebríčku sledovanosti predstihol aj akékoľvek programy konkurencie vysielané v prime-time.

Mama na prenájom si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých diváčok vo veku od 12 do 24 rokov (share 45,8 %), ale napríklad aj divákov a diváčok v Trenčianskom kraji 12-54 (share 46,1 %) a v Žilinskom kraji 12-54 (share 48,4 %).

Ďalšie príbehy obľúbených seriálových hrdinov si vychutnalo celkovo 387-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Mama na prenájom v stredu stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pričom v čase vysielania zasiahla až 469-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 5,8 %/share 29,2 % v CS 12-54) a Počasie (rating 5,4 %/share 24,3 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 415-tisíc divákov, pričom zasiahol dokonca až 623-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza v stredu večer 397-tisíc divákom.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo v stredu obľúbenému akčnému filmu Bad Boys 2 (rating 1,2 %/share 6,0 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá