Dunaj, k vašim službám opäť nedal konkurencii šancu a stal sa najsledovanejším programom dňa

Dunaj, k vašim službám opäť nedal konkurencii šancu a stal sa najsledovanejším programom dňa
Zdroj: TV Markíza

Silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava, tradične sa darilo tiež podvečernému seriálu Mama na prenájom či večerným spravodajským reláciám.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok 11. mája 2023 sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal absolútne najsledovanejším programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia šestnásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila s ratingom 7,2 % a trhovým podielom 24,5 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 18,5 %. Celkovo včera strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 453-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 595-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Včerajšia dvanásta epizóda 1. série zaznamenala rating 3,7 % a trhový podiel 19,6 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Na hrane (share 13,9 % v CS 12-54) a Sedem (share 9,1 % v CS 12-54).

Excelentný výkon dosiahol tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 5,3 % a trhový podiel 30,5 % v cieľovej skupine 12-54. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo skvelých 367-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 477-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,5 % / share 26,9 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,0 % / share 28,0 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa celkovo najsledovanejším štvrtkovým programom stala relácia Počasie, ktorú si na Markíze pozrelo 458-tisíc divákov. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si vo štvrtok nenechalo ujsť 421-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 687-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo vo štvrtok akčnému dobrodružnému kinohitu Amazing Spider-Man 2 (rating 1,4 % / share 6,2 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto. Druhú priečku obsadila stanica Doma s legendárnym rodinným komediálnym seriálom Krok za krokom (rating 1,0 % / share 3,5 % v CS 12-54), konkrétne išlo o druhú epizódu z pravidelnej večernej dvojitej dávky.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Zdieľať

Najnovšie videá