Dunaj opäť výrazne porazil konkurenčnú Nemocnicu a stal sa suverénne najsledovanejším programom dňa

Dunaj opäť výrazne porazil konkurenčnú Nemocnicu a stal sa suverénne najsledovanejším programom dňa
Zdroj: TV Markíza

Silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava, tradične sa darilo tiež podvečernému seriálu Mama na prenájom či večerným spravodajským reláciám.  

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok 25. mája 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia predposledná devätnásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,1 % a trhovým podielom 25,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,2 %. Celkovo včera strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 555-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Včerajšia pätnásta epizóda 1. série zaznamenala rating 4,0 % a trhový podiel 21,9 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Na hrane (share 10,2 % v CS 12-54) a Sedem (share 8,2 % v CS 12-54).

Excelentný výkon dosiahol tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 4,5 % a trhový podiel 26,3 % v cieľovej skupine 12-54. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo skvelých 324-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 402-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 6,3 % / share 30,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 5,8 % / share 25,2 % v CS 12-54). Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším štvrtkovým spravodajským programom stala relácia Televízne noviny, ktorú si vo štvrtok nenechalo ujsť 435-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 721-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne Počasie si na Markíze pozrelo 405-tisíc divákov.

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie, ktorého súčasťou bolo aj emotívne spomínanie na zosnulého herca a hudobníka Daniela Heribana, zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 31,3 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 12,5 % z divákov pri obrazovkách.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Zdieľať

Najnovšie videá