
Silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava, tradične sa darilo tiež podvečernému seriálu Mama na prenájom či večerným spravodajským reláciám.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok 25. mája 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.
Včerajšia predposledná devätnásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,1 % a trhovým podielom 25,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,2 %. Celkovo včera strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 555-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Včerajšia pätnásta epizóda 1. série zaznamenala rating 4,0 % a trhový podiel 21,9 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Na hrane (share 10,2 % v CS 12-54) a Sedem (share 8,2 % v CS 12-54).
Excelentný výkon dosiahol tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 4,5 % a trhový podiel 26,3 % v cieľovej skupine 12-54. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo skvelých 324-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 402-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 6,3 % / share 30,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 5,8 % / share 25,2 % v CS 12-54). Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším štvrtkovým spravodajským programom stala relácia Televízne noviny, ktorú si vo štvrtok nenechalo ujsť 435-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 721-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne Počasie si na Markíze pozrelo 405-tisíc divákov.
Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie, ktorého súčasťou bolo aj emotívne spomínanie na zosnulého herca a hudobníka Daniela Heribana, zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 31,3 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 12,5 % z divákov pri obrazovkách.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,6 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA