
Silnými jednotkami na trhu boli aj večerná Farma aseriálový hit Mama na prenájom. Tradične tiež zabodovali večerné spravodajské relácie TV Markíza.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší rastúcemu diváckemu úspechu, v utorok, 12. septembra 2023, si na konto pripísal ďalšie jasné víťazstvo a dokonca aj rekordný trhový podiel od svojho štartu v januári 2023. V oboch hlavných cieľových skupinách porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj a stal sa tak absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia siedma premiérová epizóda 3. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla excelentný rating 8,0 % a doposiaľ absolútne najvyšší podiel na trhu 29,5 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 14,7 % v rovnakej cieľovej skupine.
Strhujúca rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám fantastických 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 618-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Siedma epizóda 15. série si pripísala rating 3,0 % a trhový podiel 20,8 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj ostala v ďalekom závese so seriálmi Tomáš a Diana (share 11,3 % v CS 12-54) a Dvojka na zabitie (share 7,7 % v CS 12-54).
Vynikajúci výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si v utorok pripísal víťazný rating 4,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,9 % v cieľovej skupine 12-54. V rebríčku sledovanosti predstihol zo skvelého šiesteho miesta nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo 290-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 393-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Štvoricu najsledovanejších utorkových programov dotvárajú spolu s Dunajom večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie (rating 5,8 %/share 26,8 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 5,6 %/share 28,6 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 5,3 %/share 22,9 % v CS 12-54).
Aktuálne informácie o počasí si v utorok nenechalo ujsť celkovo 413-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta pritiahol k obrazovkám Markízy 382-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 691-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 2,2 %/share 23,1 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 2,4 %/share 23,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 2,6 %/share 23,6 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Nákupné maniačky (share 13,4 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 10,5 % v CS 12-54).
Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 32,4 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 9,9 % z divákov pri obrazovkách.
Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc patrilo v utorok televízii Dajto vďaka druhej z dvojice epizód kultového komediálneho seriálu Susedia (rating 1,6 %/share 7,3 % v CS 12-54) na Dajto. Popoludní tradične exceloval komediálny seriál Teória veľkého tresku, časti odvysielané po 14:30 dosiahli vysoko nadpriemerné podiely na trhu 12,2 %, 11,0 % a 9,3 %.
Na obrazovkách televízie Doma boduje legendárna telenovela Rosalinda, včerajšie epizódy sa môžu pochváliť nadpriemernými trhovými podielmi 8,2 % a 6,1 % v cieľovej skupine 12-54.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne s tretím najvyšším tohtoročným podielom na trhu 37,5 %. Konkurencii nedala šancu ani v prime-time 19:00-23:00 s fantastickým trhovým podielom 34,2 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza