
V utorok zabodovali aj večerná reality šou Farma a podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom, v oba dni si vynikajúco počínali tiež večerné spravodajské relácie TV Markíza.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok 31. októbra 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a opäť tak porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.
Utorková šiesta premiérová epizóda 4. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s fantastickým, doposiaľ druhým najvyšším ratingom 9,0 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 29,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,7 %. Celkovo v utorok strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám excelentných 520-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok od januárového štartu seriálu. V čase vysielania Dunaj zasiahol až 681-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Utorková epizóda zaznamenala víťazný rating 4,8 % a trhový podiel 24,4 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s filmom Láska z nebies (share 9,8 % v CS 12-54).
Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa v utorok stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal ďalší skvelý rating 6,2 % a trhový podiel 24,8 % v cieľovej skupine 12-54. Túto epizódu si vychutnalo celkovo 384-tisíc divákov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 505-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak obľúbený seriálový hit TV Markíza v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica.
Medzi spravodajskými programami si v oboch hlavných cieľových skupinách najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,6 % / share 27,3 % v CS 12-54) a Počasie (rating 7,5 % / share 25,5 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si v utorok nenechalo ujsť 474-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 779-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 462-tisíc divákom.
V rámci ponuky menších staníc bola v utorok najúspešnejšia televízia Dajto s hviezdne obsadenou akčnou komédiou RED 2 (rating 1,8 % / share 6,9 % v CS 12-54) a kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,7 % / share 6,0 % v CS 12-54).
Aj vo sviatočnú stredu 1. novembra 2023 bola TV Markíza prvou diváckou voľbou v hlavnom vysielacom čase po 20:30 hod. Slovenská premiéra českej komédie Za vším hledej ženu (rating 5,4 % / share 21,8 % v CS 12-54) si tak bez problémov poradila so seriálmi Duch (share 15,8 % v CS 12-54) a Prokurátorka (share 12,4 % v CS 12-54) na TV Joj, ako aj s filmom Fatima (share 11,0 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS. Vychutnalo si ju celkovo 310-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mala až na 607-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejšími stredajšími programami sa v komerčnej cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie (rating 7,8 % / share 23,7 %) a Televízne noviny (rating 7,5 % / share 23,7 %). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny, ktoré si pozrelo rovných 500-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 806-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálnu predpoveď počasia následne sledovalo 479-tisíc divákov.
Rebríčku sledovanosti menších staníc aj v stredu opäť kraľovala televízia Dajto, večerný akčný triler Constantine sa stal dokonca jej doposiaľ najsledovanejším tohtoročným filmom, keď zaznamenal rekordný rating 2,5 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 10,3 % v cieľovej skupine 12-54. Druhú priečku obsadil legendárny komediálny seriál Susedia (rating 2,3 % / share 7,0 % v CS 12-54).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza