
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná Farma, medzi spravodajskými programami si suverénne najlepšie počínali Televízne noviny a Počasie.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok, 7. novembra 2023, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a opäť tak porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.
Včerajšia ôsma premiérová epizóda 4. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s vynikajúcim ratingom 8,4 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 26,9 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,1 %. Celkovo včera strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 511-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 641-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Včerajšia epizóda zaznamenala víťazný rating 3,7 % a trhový podiel 22,0 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálom Tomáš a Diana (share 10,9 % v CS 12-54) a s filmom Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (share 4,1 % v CS 12-54).
Druhým najsledovanejším seriálom na trhu sa v utorok stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala excelentný rating 5,9 % a trhový podiel 24,0 % v cieľovej skupine 12-54. Včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 391-tisíc divákov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 481-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak obľúbený seriálový hit TV Markíza v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica.
Medzi spravodajskými programami si v oboch hlavných cieľových skupinách najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,1 %/share 24,9 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,3 %/share 21,3 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si v utorok nenechalo ujsť 475-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 781-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 450-tisíc divákom.
Skupina Markíza v utorok excelovala aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 16 priečok v rebríčku TOP 20.
Najlepšie sa darilo televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 2,1 %/share 7,1 % v CS 12-54), ale zabodovali aj večerný akčný komiksový kinohit Spider-Man: Návrat domov (rating 1,3 %/share 5,6 % v CS 12-54) či podvečerný sitkom M*A*S*H (rating 1,3 %/share 5,3 % v CS 12-54).
Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska (rating 1,2 %/share 3,9 % v CS 12-54), ktorý zaznamenal doposiaľ druhý najvyšší rating, a rodinný komediálny seriál Krok za krokom (rating 1,1 %/share 3,6 % a rating 1,1 %/share 3,9 % v CS 12-54). Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku umiestnil klasický kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 0,9 %/share 3,1 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,8 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza