
Jednotkou na trhu bola aj Jama levova, celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie a z menších staníc si najlepšie počínalo Dajto.
Na obrazovky televízie Markíza sa v stredu, 8. novembra 2023, s úspechom vrátila obľúbená reality šou Utajený šéf. Úvodná premiérová epizóda 3. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénnym víťazom stredajšieho večera v čase po 20:30.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla slovenská adaptácia celosvetovo úspešnej šou výborný rating 6,2 % a trhový podiel 23,7 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď seriál Duch zaznamenal na TV Joj podiel na trhu iba 13,8 % a film Vraždy v Amiens na Jednotke RTVS ešte nižších 9,0 %.
Utajený šéf si obzvlášť podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,4 %.
Na to, ako si obchodný riaditeľ nášho najväčšieho výrobcu piva Plzeňský Prazdroj Slovensko Branislav Kubiš počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 346-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 551-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jasnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca záverečná epizóda atraktívnej podnikateľskej reality šou Jama levova, v ktorej dostávali priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 3,3 % a trhový podiel 21,5 %. Veľké finále Jamy levovej si tak hravo poradilo s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 11,7 % v CS 12-54) a so zábavnou šou Sedem (share 9,7 % v CS 12-54) na TV Joj.
Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 6,8 %/share 27,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,5 %/share 24,4 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si v stredu nenechalo ujsť 491-tisíc divákov, pričom zasiahla až 761-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 472-tisíc divákom.
Skupina Markíza v stredu excelovala aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 16 priečok v rebríčku TOP 20.
Najlepšie sa darilo televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 2,0 %/share 7,8 % v CS 12-54), ale zabodovali aj večerná akčná filmová klasika Smrtonosná pasca 3 (rating 1,5 %/share 7,0 % v CS 12-54) či popoludňajšie sitkomy Dva a pol chlapa (rating 1,3 %/share 9,1 % v CS 12-54) a 2 baby na mizine (rating 1,2 %/share 4,7 % v CS 12-54)
Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska (rating 1,1 %/share 4,1 % v CS 12-54) a z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku najvyššie umiestnil klasický kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,0 %/share 3,7 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,1 %) aj v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 34,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza