• TV Markíza
  • Návrat obľúbenej reality šou Utajený šéf jasnou prvou diváckou voľbou

Návrat obľúbenej reality šou Utajený šéf jasnou prvou diváckou voľbou

Návrat obľúbenej reality šou Utajený šéf jasnou prvou diváckou voľbou

Jednotkou na trhu bola aj Jama levova, celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie a z menších staníc si najlepšie počínalo Dajto.

Na obrazovky televízie Markíza sa v stredu, 8. novembra 2023, s úspechom vrátila obľúbená reality šou Utajený šéf. Úvodná premiérová epizóda 3. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénnym víťazom stredajšieho večera v čase po 20:30.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla slovenská adaptácia celosvetovo úspešnej šou výborný rating 6,2 % a trhový podiel 23,7 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď seriál Duch zaznamenal na TV Joj podiel na trhu iba 13,8 % a film Vraždy v Amiens na Jednotke RTVS ešte nižších 9,0 %.

Utajený šéf si obzvlášť podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,4 %.

Na to, ako si obchodný riaditeľ nášho najväčšieho výrobcu piva Plzeňský Prazdroj Slovensko Branislav Kubiš počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 346-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 551-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jasnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca záverečná epizóda atraktívnej podnikateľskej reality šou Jama levova, v ktorej dostávali priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 3,3 % a trhový podiel 21,5 %. Veľké finále Jamy levovej si tak hravo poradilo s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 11,7 % v CS 12-54) a so zábavnou šou Sedem (share 9,7 % v CS 12-54) na TV Joj.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 6,8 %/share 27,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,5 %/share 24,4 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si v stredu nenechalo ujsť 491-tisíc divákov, pričom zasiahla až 761-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 472-tisíc divákom.

Skupina Markíza v stredu excelovala aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 16 priečok v rebríčku TOP 20.

Najlepšie sa darilo televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 2,0 %/share 7,8 % v CS 12-54), ale zabodovali aj večerná akčná filmová klasika Smrtonosná pasca 3 (rating 1,5 %/share 7,0 % v CS 12-54) či popoludňajšie sitkomy Dva a pol chlapa (rating 1,3 %/share 9,1 % v CS 12-54) a 2 baby na mizine (rating 1,2 %/share 4,7 % v CS 12-54)

Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska (rating 1,1 %/share 4,1 % v CS 12-54) a z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku najvyššie umiestnil klasický kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,0 %/share 3,7 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,1 %) aj v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 34,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá