
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná Farma, medzi spravodajskými programami si suverénne najlepšie počínali Televízne noviny a Počasie.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok, 14. novembra 2023, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a opäť tak porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.
Včerajšia desiata premiérová epizóda 4. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jasne zvíťazila, keď dorovnala svoj doposiaľ absolútne najvyšší rating 9,3 % a zároveň zaznamenala druhý najlepší trhový podiel 31,3 % od januárového štartu seriálu. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,8 %.
Strhujúca rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám fantastických 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí sledovali aj dramatickú scénu, po ktorej zostala ťažko zranená a v ohrození života obľúbená postava Vilmy v podaní skvelej herečky Moniky Hilmerovej. Ide o doposiaľ druhú najvyššiu sledovanosť seriálu v rámci tejto univerzálnej cieľovej skupiny, pričom v čase vysielania zasiahol až 651-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Včerajšia epizóda zaznamenala víťazný rating 4,0 % a trhový podiel 25,0 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálom Tomáš a Diana (share 10,9 % v CS 12-54) a s filmom Villa Lucia (share 8,0 % v CS 12-54).
Druhým najsledovanejším seriálom na trhu sa v utorok stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala excelentný rating 6,0 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 12-54. Včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 378-tisíc divákov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 490-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak obľúbený seriálový hit TV Markíza v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica.
Medzi spravodajskými programami si v oboch hlavných cieľových skupinách najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 6,9 %/share 26,3 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,6 %/share 23,7 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si v utorok nenechalo ujsť 459-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 774-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 457-tisíc divákom.
Skupina Markíza v utorok excelovala aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 16 priečok v rebríčku TOP 20.
Najlepšie sa darilo televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,9 %/share 7,0 % v CS 12-54), tradične však zabodovali aj obľúbené popoludňajšie sitkomy Dva a pol chlapa, M*A*S*H či 2 baby na mizine, pričom trhový podiel Dva a pol chlapa narástol v prípade epizódy odvysielanej po 12:40 až na vysoko nadpriemernú hodnotu 15,0 % v cieľovej skupine 12-54. Vysoko sa umiestnil aj večerný akčný komiksový kinohit Spider-Man: Ďaleko od domova (rating 1,2 %/share 5,0 % v CS 12-54).
V utorok sa o slovo výraznejšie prihlásila aj stanica Markíza KRIMI, ktorá v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila druhú priečku s klasickým kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,3 %/share 4,4 % v CS 12-54), konkrétne išlo o epizódu, ktorá odštartovala v čase pred 20:00. Diváci si obľúbili aj nový večerný krimiseriál Vraždy v raji (rating 0,8 %/share 2,8 % a rating 0,7 %/share 4,1 % v CS 12-54).
Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska, oba včerajšie diely zaznamenali zhodný rating 0,9 % aj trhový podiel 3,3 % v cieľovej skupine 12-54.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 37,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza