
Televízie Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadili v stredajšom rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov menších staníc až 17 priečok.
Obľúbená reality šou Utajený šéf si v stredu, 15. novembra 2023, opäť podmanila divákov televízie Markíza a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahla druhá premiérová epizóda 3. série slovenskej adaptácie celosvetovo úspešnej šou výborný rating 6,4 % a trhový podiel 23,9 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď seriál Duch zaznamenal na TV Joj podiel na trhu iba 13,3 % a film Vraždy pri Pont d'Arc na Jednotke RTVS ešte nižších 8,5 %.
Na to, ako si majiteľ slovenskej siete hobby marketov Kinekus Štefan Súkeník počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 341-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 560-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jasnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca česká epizóda šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 2,9 % a trhový podiel 21,0 %. Obľúbený formát si tak hravo poradil s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 11,4 % v CS 12-54) a so zábavnou šou Sedem (share 12,3 % v CS 12-54) na TV Joj.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 7,1 % a trhový podiel 25,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si v stredu nenechalo ujsť 446-tisíc divákov, pričom zasiahla až 722-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorého včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 360-tisíc divákov. Aspoň na tri minúty si ju zaplo 437-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Skupina Markíza v stredu excelovala aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 17 priečok v rebríčku TOP 20.
Najlepšie sa darilo televízii Dajto s večerným dobrodružným filmom Posledný Mohykán (rating 1,8 % / share 7,5 % v CS 12-54) a s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,8 % / share 6,4 % v CS 12-54).
Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila stanica Markíza KRIMI s obľúbeným kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,4 % / share 4,9 % v CS 12-54). V rámci TOP 20 sa umiestnil aj nový večerný seriál Vraždy v raji (rating 1,1 % / share 4,1 % v CS 12-54) a podvečerná klasika Odložený prípad (rating 0,9 % / share 5,0 % v CS 12-54).
Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska (rating 1,1 % / share 3,9 % a rating 1,2 % / share 4,1 % v CS 12-54) a večerný rodinný sitkom Krok za krokom (rating 0,9 % / share 3,2 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,0 %) aj v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 35,5 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza