• TV Markíza
  • Divácke hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom suverénne najsledovanejšími seriálmi na trhu

Divácke hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom suverénne najsledovanejšími seriálmi na trhu

Divácke hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom suverénne najsledovanejšími seriálmi na trhu

Jednotkou na trhu bol aj krimiseriál Policie Modrava, zo spravodajských programov najviac zabodovali Televízne noviny a Počasie, excelovali tiež menšie stanice skupiny Markíza.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony. V utorok, 30. januára 2024, sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia tretia premiérová epizóda 5. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 9,0 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,1 %. Obzvlášť si podmanila mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 50,2 %. Nemocnica na TV Joj značne zaostala s podielom na trhu iba 16,9 % v komerčnej cieľovej skupine.

Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd včera pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 526-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 644-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci obľúbený český kriminálny seriál Policie Modrava s populárnou slovenskou herečkou Soňou Norisovou v hlavnej úlohe. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania najvyšší rating 3,4 % a trhový podiel 19,1 % v cieľovej skupine 13-55. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálom Viola (share 11,1 % v CS 13-55).

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal výborný rating 7,6 % a trhový podiel 27,9 % v cieľovej skupine 13-55. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo skvelých 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 533-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 20,3 % v CS 13-55), ale aj večerný seriál Nemocnica.

Adam Bardy, Larisa Mižigar a Monika Horváthová v seriáli Mama na prenájom
Adam Bardy, Larisa Mižigar a Monika Horváthová v seriáli Mama na prenájom  |  FOTO:  TV Markíza

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 8,2 %/share 26,8 %), a Počasie (rating 8,1 %/share 25,2 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 779-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V utorok sa fantasticky darilo tiež tematickým staniciam skupiny Markíza, keď Doma, Dajto a Markíza KRIMI v rámci rebríčka TOP 20 menších staníc obsadili až 16 priečok.

Najvyššie tri miesta vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrili televízii Dajto, ktorá výrazne zabodovala s kultovými komediálnymi seriálmi Priatelia (rating 1,7 %/share 11,0 % v CS 13-55) a Dva a pol chlapa (rating 1,7 %/share 9,1 % a rating 1,9 %/share 8,8 % v CS 13-55).

Televízia Doma najviac zaujala s dvomi večernými epizódami nového tureckého dramatického seriálu Nedodržaný sľub (rating 1,1 %/share 3,5 % a rating 1,0 %/share 3,1 % v CS 13-55). Seriálovej novinke sa darilo aj v popoludňajšej repríze s nadpriemernými podielmi na trhu 7,0 % a 6,7 % v CS 13-55.

Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku sledovanosti najvyššie umiestnili kriminálne seriály NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,3 %/share 4,2 % a rating 1,4 %/share 4,5 % v CS 13-55) a Monk (rating 1,2 %/share 4,6 % v CS 13-55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,1 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá