• TV Markíza
  • Najsledovanejšie programy boli aj v stredu na Markíze, zvíťazili Televízne noviny, Mama na prenájom a večerný premiérový film Chris Watts: Spoveď vraha

Najsledovanejšie programy boli aj v stredu na Markíze, zvíťazili Televízne noviny, Mama na prenájom a večerný premiérový film Chris Watts: Spoveď vraha

Najsledovanejšie programy boli aj v stredu na Markíze, zvíťazili Televízne noviny, Mama na prenájom a večerný premiérový film Chris Watts: Spoveď vraha

S takmer 30-percentnými trhovými podielmi zabodovali aj seriál Monk a Prvé Televízne noviny. Na obrazovkách TV Doma sa rekordnému diváckemu záujmu tešil turecký dramatický seriál Nedodržaný sľub.

Televízia Markíza bola aj v stredu 7. februára 2024 prvou diváckou voľbou vo všetkých najdôležitejších programových slotoch – od podvečerného rodinného seriálového hitu Mama na prenájom, cez hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, až po večernú premiéru mrazivého skutočného príbehu Chris Watts: Spoveď vraha.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla výborný rating 7,5 % aj trhový podiel 25,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 719-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Divácky najúspešnejším nespravodajským programom včerajšieho dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 13-55 zvíťazil so skvelým ratingom 6,0 % a trhovým podielom 22,5 %.

Ďalšie zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov si na Markíze v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vychutnalo celkovo 387-tisíc divákov a aspoň na tri minúty si Mamu na prenájom zaplo 496-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jasné prvenstvo si Markíza pripísala na konto aj v čase po 20:30 hod. vďaka slovenskej premiére šokujúceho skutočného príbehu Chris Watts: Spoveď vraha. V komerčnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 5,7 % a podiel na trhu 21,3 %. Konkurenčná TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala so seriálom Na vlnách Jadranu (share 13,5 %) a zábavnou šou Sedem (share 10,2 %).

Vynikajúce výkony dosahovala Markíza aj počas celého dňa, konkurencii nedali najmenšiu šancu napríklad predpoludňajšie reprízy seriálových hitov Mama na prenájom (rating 2,0 % / share 30,9 % v CS 13-55) a Dunaj k vašim službám (rating 2,0 % / share 26,9 % v CS 13-55), alebo obľúbený popoludňajší detektívny seriál Monk (rating 2,3 % / share 25,3 % a rating 2,7 % / share 28,1 % v CS 13-55).

Markíza kraľovala trhu tiež so sériou príbehov Rodinné prípady (rating 3,7 % / share 25,0 % v CS 13-55) a reláciami Prvé Televízne noviny (rating 5,2 % / share 28,7 % v CS 13-55) a Reflex (rating 4,3 % / share 20,2 % v CS 13-55). Výrazne nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Nákupné maniačky (share 10,7 % v CS 13-55) a Riskuj! (share 13,7 % v CS 13-55).

Dlhoročne obľúbené Teleráno (rating 1,5 % / share 27,3 % v CS 12-54) a nasledujúca mimoriadne populárna reality šou Zámena manželiek (rating 2,2 % / share 32,3 % v CS 12-54) doslova prevalcovali konkurenčné relácie Ranné Noviny (share 13,3 % v CS 12-54) a Bez servítky (share 16,6 % v CS 12-54) na TV Joj.

Televízia Doma sa v stredu tešila rekordnému diváckemu záujmu o nový turecký dramatický seriál Nedodržaný sľub. Druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojitej dávky dosiahla v cieľovej skupine 13-55 doposiaľ najvyšší rating 1,4 % a rovnako aj najlepší podiel na trhu 4,6 %. Aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ si túto časť zaplo rekordných 120-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 20,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Najnovšie videá