• TV Markíza
  • Dunaj, k vašim službám vo štvrtok suverénne najsledovanejším programom dňa, konkurencii nedala šancu ani Mama na prenájom

Dunaj, k vašim službám vo štvrtok suverénne najsledovanejším programom dňa, konkurencii nedala šancu ani Mama na prenájom

Dunaj, k vašim službám vo štvrtok suverénne najsledovanejším programom dňa, konkurencii nedala šancu ani Mama na prenájom

Silnými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj obľúbené české krimiseriály Policie Modrava a Špecialisti, medzi spravodajskými programami si najlepšie počínali Televízne noviny a Počasie.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok    8. februára 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a opäť tak porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia šiesta premiérová epizóda 5. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s vynikajúcim ratingom 9,2 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 28,8 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 16,1 %.

Celkovo strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 541-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí si nenechali ujsť ani šokujúci návrat postavy Petra Kučeru v skvelom hereckom podaní Mareka Rozkoša v závere včerajšej časti. V čase vysielania zasiahol dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj dokonca až 715-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnými jednotkami na trhu boli aj nasledujúce úspešné české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,1 % / share 22,4 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 1,8 % / share 20,3 % v CS 13-55). V ďalekom závese ostali relácia Na hrane (share 6,9 % v CS 13-55) a seriál Stratené duše (share 3,9 % a 4,3 % v CS 13-55) na obrazovkách TV Joj.

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa vo štvrtok stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala excelentný rating 6,8 % a trhový podiel 25,7 % v cieľovej skupine 13-55. Včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 394-tisíc divákov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 499-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak obľúbený seriálový hit TV Markíza v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica.

Medzi spravodajskými programami si v komerčnej cieľovej skupine 13-55 najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,2 % / share 25,0 %) a Počasie (rating 6,2 % / share 21,1 %). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si vo štvrtok nenechalo ujsť 437-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 733-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 404-tisíc divákom.

Markíza doslova prevalcovala konkurenciu aj popoludní so sériou príbehov Rodinné prípady (rating 3,2 % / share 20,6 % v CS 13-55) a reláciami Prvé Televízne noviny (rating 5,1 % / share 28,2 % v CS 13-55) a Reflex (rating 5,1 % / share 24,8 % v CS 13-55). Výrazne nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Nákupné maniačky (share 10,6 % v CS 13-55) a Riskuj! (share 12,9 % v CS 13-55).

Aj dlhoročne úspešná ranná šou Teleráno (rating 1,4 % / share 25,7 % v CS 13-55) si bez problémov poradila s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (share 8,8 % v CS 13-55) na TV Joj.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,1 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 23,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Najnovšie videá