• TV Markíza
  • Veľkolepá šou Let's Dance opäť nedala konkurenčnej Ivete najmenšiu šancu a v nedeľu suverénne zvíťazila

Veľkolepá šou Let's Dance opäť nedala konkurenčnej Ivete najmenšiu šancu a v nedeľu suverénne zvíťazila

Veľkolepá šou Let's Dance opäť nedala konkurenčnej Ivete najmenšiu šancu a v nedeľu suverénne zvíťazila

Ďalšie najvyššie priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie TV Markíza a špeciálne povolebné vydanie politickej tolkšou Na telo.

Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu, 7. apríla 2024, opäť podmanila divákov televízie Markíza. Šiesty priamy prenos sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom opäť nedal najmenšiu šancu.

Let's Dance - salsa maratón
Let's Dance - salsa maratón  |  FOTO:  TV Markíza

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy, elegancie a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 výborný rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,8 %. Konkurenčný seriál Iveta na TV Joj výrazne zaostal s viac než trojnásobne nižším podielom na trhu iba 9,6 % v rovnakej cieľovej skupine, nasledujúci film Gympl si ešte o niečo pohoršil na trhový podiel 7,9 %. Súťažná šou Duel šampiónov si na Jednotke RTVS pripísala taktiež výrazne slabší podiel na trhu 12,2 % a nadväzujúci film Splašený vlak dokonca len 4,5 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 533-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 924-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ako špeciálny porotca sa predstavil víťaz 6. série Vladimír Kobielsky a piatou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali šéfkuchár a tvár mimoriadne úspešnej šou Na nože Martin Novák a jeho tanečná partnerka Julie Rezková.

Let's Dance - porota (6. kolo)
Let's Dance - porota (6. kolo)  |  FOTO:  TV Markíza

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v nedeľu v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala skvelý rating 8,0 % a trhový podiel 26,3 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 474-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 13-55 ďalším večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 7,9 %/share 28,9 %) a Športové noviny (rating 5,8 %/share 19,1 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny dokonca až na 759-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 5,6 % a trhový podiel 33,2 %, pričom v nedeľnom rebríčku sledovanosti obsadila fantastickú piatu priečku. Špeciálna povolebná debata moderátora Michala Kovačiča s podpredsedníčkou Hlasu-SD Denisou Sakovou a predsedom Progresívneho Slovenska Michalom Šimečkom pritiahla k obrazovkám 419-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahla až 610-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v nedeľu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,2 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 20,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 27,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá