• TV Markíza
  • Zrada opäť kraľovala pondelku a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa

Zrada opäť kraľovala pondelku a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa

Zrada opäť kraľovala pondelku a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné Počasie a Televízne noviny, podvečer tradične zvíťazila Mama na prenájom.

Mrazivo podmanivý dramatický seriál Zrada v pondelok, 8. apríla 2024, na obrazovkách televízie Markíza aj so svojou predposlednou deviatou premiérovou epizódou potvrdil obrovský divácky úspech. Konkurencii nedal najmenšiu šancu a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenal strhujúci seriálový hit výborný rating 8,2 % a nadpriemerný trhový podiel 27,9 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 12,1 % v rovnakej cieľovej skupine. Historický triler Operácia Eichmann oslovil na Jednotke RTVS ešte nižších 5,3 % divákov pri obrazovkách.

Podmanivý herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka si vo včerajšej časti Zrady vychutnalo 481-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu bol aj nasledujúci obľúbený komediálny kriminálny seriál Výnimočná Nikol so skvelou Táňou Pauhofovou v hlavnej úlohe, ktorý si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 3,9 % a trhový podiel 19,9 %.

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,1 % a trhový podiel 24,5 %, v rebríčku sledovanosti tak so značným odstupom predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 19,6 % v CS 13-55), ale aj večernú zábavnú reláciu Inkognito na TV Joj.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 303-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 411-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu bolo v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách večerné Počasie, ktoré si v komerčnej cieľovej skupine 13-55 pripísalo rating 6,3 % a trhový podiel 23,5 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 400-tisíc divákom starších ako 12 rokov.

Druhou divácky najúspešnejšou spravodajskou reláciou pondelka sa stali Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 13-55 zaznamenali rating 5,8 % a trhový podiel 24,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 624-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Výrazne zabodovali aj dlhoročne najobľúbenejšia ranná šou Teleráno (rating 1,6 %/share 33,8 % v CS 13-55), nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,5 %/share 31,5 % v CS 13-55), poludňajší kriminálny seriál Mentalista (rating 1,7 %/share 26,2 % v CS 13-55), či popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 2,6 %/share 24,0 % v CS 13-55) a magazín Reflex (rating 2,7 %/share 24,0 % v CS 13-55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 22,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá