• TV Markíza
  • Najsledovanejší seriál na trhu úspešne vstúpil do svojej 6. série: Dunaj opäť nedal konkurenčnej Nemocnici najmenšiu šancu

Najsledovanejší seriál na trhu úspešne vstúpil do svojej 6. série: Dunaj opäť nedal konkurenčnej Nemocnici najmenšiu šancu

Najsledovanejší seriál na trhu úspešne vstúpil do svojej 6. série: Dunaj opäť nedal konkurenčnej Nemocnici najmenšiu šancu

Silnou jednotkou na trhu bol aj večerný český kriminálny seriál Policie Modrava, zo spravodajských programov najviac zabodovali Počasie a Televízne noviny.

Mimoriadne obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony. V utorok, 9. apríla 2024, sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia úvodná epizóda premiérovej 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 8,9 % a tretí najvyšší tohtoročný podiel na trhu 29,6 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj značne zaostal s podielom na trhu iba 13,2 % v komerčnej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Oktopus zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižšie podiely na trhu 5,9 % a 6,4 %.

Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd včera pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 698-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci obľúbený český kriminálny seriál Policie Modrava s populárnou slovenskou herečkou Soňou Norisovou v hlavnej úlohe. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania skvelý rating 3,2 % a trhový podiel 19,2 % v cieľovej skupine 13-55. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so šou Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 5,3 % v CS 13-55).

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,5 %/share 25,7 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 5,2 %/share 23,6 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 411-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 365-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 632-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,5 %/share 33,4 % v CS 13-55) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 2,0 %/share 39,7 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 8,5 % v CS 13-55) a Bez servítky (share 7,0 % v CS 13-55) na TV Joj.

Silnými jednotkami na trhu boli aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 2,8 %/share 24,5 % v CS 13-55) a nasledujúci magazín Reflex (rating 2,8 %/share 22,8 % v CS 13-55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,1 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 23,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá