• TV Markíza
  • Strhujúce dejové zvraty vyniesli Dunaj opäť na post suverénne najsledovanejšieho programu dňa

Strhujúce dejové zvraty vyniesli Dunaj opäť na post suverénne najsledovanejšieho programu dňa

Strhujúce dejové zvraty vyniesli Dunaj opäť na post suverénne najsledovanejšieho programu dňa

Silnou jednotkou na trhu bol aj večerný krimiseriál Policie Modrava, podvečer tradične zvíťazila Mama na prenájom. Zo spravodajstva si najlepšie počínali Počasie a Televízne noviny.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Dej plný pútavých zápletiek a dramatických zvratov divákov a diváčky vo štvrtok, 11. apríla 2024, doslova pripútal k obrazovkám a seriálový megahit sa tak v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, pričom opäť porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia druhá premiérová epizóda 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s vynikajúcim ratingom 8,6 % a nadpriemerným trhovým podielom 28,7 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 14,6 %. Zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS si zvolilo dokonca len 8,6 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.

Nová séria Dunaja sa rozbieha naozaj strhujúcimi a prekvapivými udalosťami. Tajomný sériový vrah má na svedomí ďalšiu obeť, pričom táto vražda zmení život viacerým. Medzi Petrom (Marek Rozkoš) a Klárou (Kristína Svarinská) narastajú konflikty a Vilma (Monika Hilmerová) nepekne doplatila na svoj dobrý skutok. Alena (Lesana Krausková) i Michal (Peter Pecha) urobili každý za seba závažné rozhodnutie. Waltera Klausa (Ján Koleník) zaskočil návrat jeho manželky Helgy (Jana Majeská) a Alberta (Ján Dobrík) zas prekvapila jeho prvá spomienka na minulosť. Kasper (László István Béhr) sa rozhodne pomstiť Lenu (Jana Kovalčiková), následkom čoho ostáva Anton (Filip Tůma) ležať v kaluži krvi...

Celkovo včera mimoriadne obľúbená rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahla dokonca až 637-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci obľúbený český kriminálny seriál Policie Modrava s populárnou slovenskou herečkou Soňou Norisovou v hlavnej úlohe. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania výborný rating 3,7 % a trhový podiel 20,2 % v cieľovej skupine 13-55. V ďalekom závese ostal seriál 9-1-1 (share 7,3 % a 5,5 % v CS 13-55) na obrazovkách TV Joj.

Štvrtkový podvečer tradične patril úspešnému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 4,0 % a trhový podiel 23,5 % v cieľovej skupine 13-55. Konkurenčná šou Bez servítky zaznamenala na TV Joj výrazne nižší podiel na trhu 16,5 % v rovnakej cieľovej skupine. Včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 306-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 397-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Medzi spravodajskými programami si v komerčnej cieľovej skupine 13-55 najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,8 %/share 26,7 %) a Televízne noviny (rating 5,6 %/share 24,3 %). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza včera 402-tisíc divákom. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si vo štvrtok nenechalo ujsť 360-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla dokonca až 624-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,6 %/share 31,8 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradilo s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (share 13,5 % v CS 13-55) na TV Joj.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,3 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 23,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá