• TV Markíza
  • Obľúbená šou Na nože ukončila svoju tretiu sériu bezkonkurenčným víťazstvom, v utorok kraľoval trhu Dunaj, k vašim službám

Obľúbená šou Na nože ukončila svoju tretiu sériu bezkonkurenčným víťazstvom, v utorok kraľoval trhu Dunaj, k vašim službám

Obľúbená šou Na nože ukončila svoju tretiu sériu bezkonkurenčným víťazstvom, v utorok kraľoval trhu Dunaj, k vašim službám

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné relácie TV Markíza – Počasie a Televízne noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, má za sebou mimoriadne úspešnú tretiu sériu. Aj záverečnou dvanástou epizódou potvrdila svoj status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu, 8. mája 2024, stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom nedal najmenšiu šancu.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si posledná dvanásta tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala fantastický rating 9,5 % a trhový podiel 30,6 %. Konkurenčný film Wind River na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal výrazne nižší podiel na trhu 13,1 %. Detektívny film Vraždy v Marie-Galante zaujal na Jednotke RTVS len 6,8 % z divákov pri obrazovkách.

Ďalšiu zaujímavú premiérovú časť o reštaurácii Lucas Grill v obci Hriadky si vychutnalo 480-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 667-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Martin Novák v šou Na nože
Martin Novák v šou Na nože  |  FOTO:  TV Markíza

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,9 %/share 28,1 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,0 %/share 26,5 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sledovalo aktuálne informácie o počasí na obrazovkách Markízy celkovo 428-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta v Televíznych novinách si nenechalo ujsť 394-tisíc divákov.

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,5 % a trhový podiel 23,0 %, v rebríčku sledovanosti tak tradične predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj.

V utorok, 7. mája 2024, tradične bodoval mimoriadne obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý sa na obrazovkách televízie Markíza stabilne teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony.

Utorková deviata premiérová epizóda aktuálnej 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 8,0 % a nemenej skvelý podiel na trhu 25,2 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj značne zaostal s podielom na trhu iba 17,1 % v komerčnej cieľovej skupine.

Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd v utorok pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 501-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 659-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Barbora Chlebcová a Petra Dubayová v seriáli Dunaj, k vašim službám
Barbora Chlebcová a Petra Dubayová v seriáli Dunaj, k vašim službám  |  FOTO:  TV Markíza

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá