• TV Markíza
  • Kuchárska reality šou Na nože suverénne najsledovanejším stredajším programom
Tlačové správy

Kuchárska reality šou Na nože suverénne najsledovanejším stredajším programom

Kuchárska reality šou Na nože suverénne najsledovanejším stredajším programom

Ďalšie najvyššie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti obsadili večerné Televízne noviny a Počasie, podvečer tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, opäť potvrdila svoj status obrovského diváckeho hitu. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa celosvetovo úspešný formát v stredu, 22. mája 2024, stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom nedal najmenšiu šancu.

V tejto komerčnej cieľovej skupine si mimoriadne obľúbená šou Na nože pripísala výborný rating 7,0 % aj trhový podiel 25,9 %. Opäť tak výrazne porazila konkurenčnú TV Joj, ktorá v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala s filmom Štvanec výrazne nižší podiel na trhu iba 14,2 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na Mont-Saint-Michel na Jednotke RTVS ešte viac zaostal s podielom na trhu 8,6 %.

Včerajšiu časť o reštaurácii Hashtag Pub v obci Ľubica pri Kežmarku si vychutnalo 383-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo Na nože dosah až na 599-tisíc divákov (AvRch v CS 12 ).

Martin Novák v šou Na nože
Martin Novák v šou Na nože  |  FOTO:  TV Markíza

Divácky najúspešnejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 5,9 %/share 26,8 % v CS 13-55) a Počasie (rating 5,8 %/share 23,5 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12 bolo úspešnejšie Počasie, ktoré sa s 393-tisíc divákmi pri obrazovkách stalo celkovo najsledovanejším programom dňa. Stredajšie druhé miesto obsadili Televízne noviny, keď si ich nenechalo ujsť 391-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol dokonca až 623-tisíc divákov (AvRch v CS 12 ).

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,3 % a trhový podiel 24,6 %, v rebríčku sledovanosti tak tradične predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj.

Mamu na prenájom si včera vychutnalo 308-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň na tri minúty si ju zaplo 374-tisíc divákov (AvRch v CS 12 ).

Spravodajstvu trhového lídra sa výrazne darilo aj popoludní, keď si Prvé Televízne noviny v cieľovej skupine 13-55 pripísali výborný rating 3,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,3 %) a rovnako tiež v prime-time 19:00-23:00 (share 23,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE VOSDAL HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá