Ďalšie najvyššie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti obsadili večerné Televízne noviny a Počasie, podvečer tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.
Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, opäť potvrdila svoj status obrovského diváckeho hitu. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa celosvetovo úspešný formát v stredu, 22. mája 2024, stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom nedal najmenšiu šancu.
V tejto komerčnej cieľovej skupine si mimoriadne obľúbená šou Na nože pripísala výborný rating 7,0 % aj trhový podiel 25,9 %. Opäť tak výrazne porazila konkurenčnú TV Joj, ktorá v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala s filmom Štvanec výrazne nižší podiel na trhu iba 14,2 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na Mont-Saint-Michel na Jednotke RTVS ešte viac zaostal s podielom na trhu 8,6 %.
Včerajšiu časť o reštaurácii Hashtag Pub v obci Ľubica pri Kežmarku si vychutnalo 383-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo Na nože dosah až na 599-tisíc divákov (AvRch v CS 12 ).
Divácky najúspešnejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 5,9 %/share 26,8 % v CS 13-55) a Počasie (rating 5,8 %/share 23,5 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12 bolo úspešnejšie Počasie, ktoré sa s 393-tisíc divákmi pri obrazovkách stalo celkovo najsledovanejším programom dňa. Stredajšie druhé miesto obsadili Televízne noviny, keď si ich nenechalo ujsť 391-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol dokonca až 623-tisíc divákov (AvRch v CS 12 ).
Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,3 % a trhový podiel 24,6 %, v rebríčku sledovanosti tak tradične predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj.
Mamu na prenájom si včera vychutnalo 308-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň na tri minúty si ju zaplo 374-tisíc divákov (AvRch v CS 12 ).
Spravodajstvu trhového lídra sa výrazne darilo aj popoludní, keď si Prvé Televízne noviny v cieľovej skupine 13-55 pripísali výborný rating 3,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,3 %) a rovnako tiež v prime-time 19:00-23:00 (share 23,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE VOSDAL HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza