• TV Markíza
  • Extrémne premeny Slovensko sú čoraz obľúbenejšie, prekonali ďalší jesenný rekord

Extrémne premeny Slovensko sú čoraz obľúbenejšie, prekonali ďalší jesenný rekord

Extrémne premeny Slovensko sú čoraz obľúbenejšie, prekonali ďalší jesenný rekord

Suverénne víťazstvo si pripísala na konto aj Farma, konkurencii nedala šancu ani podvečerná Mama na prenájom a zabodovali tiež večerné spravodajské relácie TV Markíza.

Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život si v stredu 16. októbra 2024 doslova podmanila divákov televízie Markíza. Siedmu premiérovú epizódu si v rámci aktuálnej 5. série vychutnal doposiaľ rekordný počet divákov a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčnej cieľovej skupine Extrémne premeny Slovensko dorovnali doterajší rekordný rating 7,6 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 29,9 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď šou Česko Slovensko má talent zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 14,3 % a detektívny film Vraždy v Champagne na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu len 10,4 %.

Na dojímavý a inšpiratívny príbeh Kamily Zemančíkovej, ktorej sa aj napriek ťažkým životným prekážkam počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až 79 kilogramov, bolo zvedavých v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ rekordných 396-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s minulým týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 59-tisíc divákov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 667-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Kamila Zemančíková v šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život (Pred a Po)
Kamila Zemančíková v šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život (Pred a Po)  |  FOTO:  TV Markíza

Na celej čiare zvíťazila aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala výborný rating 3,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,5 %. Konkurenčnú zábavnú reláciu Sedem si na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zvolilo iba výrazne podpriemerných 6,0 % z divákov pri obrazovkách.

Výborne sa darí aj podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý v cieľovej skupine 13-55 s ratingom 4,3 % a podielom na trhu 21,9 % v stredajšom rebríčku sledovanosti predbehol dokonca aj všetky prime-time programy konkurencie.

Druhým najsledovanejším stredajším programom sa v cieľovej skupine 13-55 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 6,1 % a trhový podiel 24,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza nenechalo ujsť 390-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 647-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Zabodovala aj nasledujúca relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 13-55 dosiahla tretie miesto vďaka ratingu 6,0 % a trhový podiel 22,9 %. V širšej cieľovej skupine 12+ sa aktuálne informácie o počasí stali dokonca celkovo najsledovanejším programom dňa, keď zaujali 402-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,4 %/share 31,2 % v CS 13-55) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,7 %/share 30,2 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 11,3 % v CS 13-55) a Bez servítky (share 7,8 % v CS 13-55) na TV Joj.

Najvyššie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrili televízii Dajto s populárnym sitkomom Dva a pol chlapa (rating 1,4 %/share 10,5 % a rating 1,4 %/share 10,7 % v CS 13-55). Tretie miesto obsadila stanica Markíza KRIMI s obľúbeným kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,3 %/share 4,9 % v CS 13-55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 36,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá