Ďalšie najvyššie priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadilo večerné spravodajstvo TV Markíza, skupina Markíza so svojimi piatimi stanicami obsadila v prime-time viac než 37 % trhu.
Mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok 9. januára 2025 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a nedal tak najmenšiu šancu konkurenčným programom.
Včerajšia tretia premiérová epizóda najnovšej 9. série Dunaja si v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 pripísala vynikajúci rating 9,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,8 %. Konkurenčný seriál Kriminálka Kraj na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielmi na trhu iba 14,4 % a 13,0 %. Zábavnú reláciu Sieň slávy si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo dokonca len 7,5 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.
Celkovo strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 571-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je historicky druhý najlepší výsledok seriálu od jeho štartu 10. januára 2023. V čase vysielania zasiahol pútavými zápletkami a dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj dokonca až 679-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci úspešný český kriminálny seriál Policie Modrava, v ktorom hlavnú úlohu stvárňuje obľúbená slovenská herečka Soňa Norisová. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania rating 3,8 % a trhový podiel 18,9 % v cieľovej skupine 14-56. Napínavé vyšetrovanie tímu z policajnej stanice Kašperské Hory si v utorok zaplo 424-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Ďalšie najvyššie priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadili za Dunajom večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,5 %/share 28,6 % v CS 14-56) a Počasie (rating 7,9 %/share 25,9 % v CS 14-56).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa druhým najsledovanejším štvrtkovým programom stala relácia Počasie, ktorú si na obrazovkách TV Markíza včera pozrelo 512-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra sledovalo v tejto širšej cieľovej skupine 495-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mala dosah až na 781-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,6 %/share 29,4 % v CS 14-56) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,7 %/share 27,2 % v CS 14-56), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 9,6 % v CS 14-56) a Bez servítky (share 8,7 % v CS 14-56) na TV Joj.
Dve najvyššie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrili televízii Dajto s katastrofickým filmom Deň po tom (rating 2,3 %/share 8,5 % v CS 14-56) a kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,8 %/share 6,2 % v CS 14-56). Tretie miesto obsadila stanica Markíza KRIMI s legendárnym kriminálnym seriálom Komisár Rex (rating 1,4 %/share 5,4 % v CS 14-56).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 33,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,3 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,6 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza