Podľa marketingového riaditeľa Markízy Michala Boreca je takýto ročník možný.
Galéria
Let’s Dance je úspešne za nami. Deviata séria bola divácky najúspešnejšia za posledné roky. Marketingový riaditeľ televízie Markíza Michal Borec ja nadšený, že sa táto séria posunula vyššie, nielen čo sa týka sledovanosti, ale aj profesionálne. Práve pozitívna divácka odozva a vysoká sledovanosť je pre Markízu signálom, že ak všetko pôjde dobre, diváci sa môžu tešiť na ďalšie ročníky obľúbenej tanečnej šou.
Televízia Markíza prinesie už túto jeseň Let’s Dance turné, s ktorým prejde celé Slovensko. Koho to bol nápad a ako k tomu prišlo? Práve Slovensko je prvá krajina v strednej a východnej Európe, ktorá sa môže pýšiť takýmto veľkým projektom.
Diváci si pýtajú špeciálny ročník Let’s Dance, ktorý bude poskladaný zo súťažiacich z minulých ročníkov. Čo na to Michal Borec? Dočkáme sa špeciálneho ročníka aj na televíznych obrazovkách? Podľa neho by mala by byť splnená jedna dôležitá podmienka. Aká?
Celá epizóda na Voyo
Galéria