Google trendy 2022 potvrdili silu aj ďalších markizáckych brandov.
Celosvetovo a rovnako aj na Slovensku suverénne najpoužívanejší internetový vyhľadávač Google aj tento rok zverejnil rebríčky najvyhľadávanejších výrazov v jednotlivých krajinách. Cieľom rebríčkov je poukázať na témy a udalosti, ktorými spoločnosť v danom období žila. Založené sú na hľadaných výrazoch, o ktoré za uplynulý rok najviac vzrástol záujem. Tohtoročné rebríčky trendových tém v slovenskom Googli opäť potvrdili silu markizáckych brandov a obľúbenosť našich tvárí.
V rebríčku desiatich najvyhľadávanejších výrazov si 7. miesto vybojoval turecký seriálový hit Láska na prenájom, ktorý na obrazovkách televízie Doma pravidelne prekonával rekordy a zaradil sa medzi jej historicky vôbec najúspešnejšie programy. V rámci trendov s výrazom „Seriály“ mu patrila dokonca 1. priečka a predstihol tak aj seriál Stranger Things z produkcie Netflixu. Slováci a Slovenky sa však zaujímali aj o ďalšie obľúbené turecké romantické seriály z vysielania stanice Doma - Láska, rozum, pomsta (5. miesto) a S hlavou v oblakoch (10. miesto).
Na 6. priečke sa umiestnil seriálový megahit Druhá šanca, ktorý je už od svojho januárového štartu na TV Markíza divácky najúspešnejším programom na celom slovenskom trhu.
Medzi desiatimi najvyhľadávanejšími Slovákmi a Slovenkami sa objavili až štyri známe osobnosti, ktoré na jar 2022 súťažili vo veľkolepej tanečnej šou Let's Dance - Kristína Svarinská (2. miesto), Adam Bardy (6. miesto), Diana Mórová (7. miesto) a Attila Végh (8. miesto).
O výraznom záujme o novú televíziu Markíza KRIMI svedčí aj fakt, že 4. najvyhľadávanejšou frázou s výrazom „Ako?“ sa tento rok stalo „Ako naladiť Markíza KRIMI“.
Galéria