StressFix zníži vašu úzkosť a stres

17. 05 2020 17:00 | PR článok
StressFix zníži vašu úzkosť a stres
StressFix zníži vašu úzkosť a stres Foto: https://unsplash.com/

Zoznámte sa so StressFixom!

V časoch, aké sú dnes, keď máme dočinenia s absolútne neznámou hrozbou v podobe nového koronavírusu, množstvo ľudí pociťuje strach a úzkosť z budúcnosti. O to horšie sú na tom ľudia, ktorý aj v dobrých časoch trpia psychickými poruchami ako je depresia, úzkostná porucha či moderní tetanici. Venujeme sa im možno až príliš málo pozornosti a ich stav sa môže aj zhoršiť. Pozrime sa na to, aké sú možnosti a riešenia na zlepšenie psychického zdravia.

Zoznámte sa so StressFixom

sss.gif
Foto: StressFix
 

StressFix je moderný prípravok na podporu psychického zdravia, ktorý vďaka svojmu komplexnému zloženiu dokáže pokrývať všetky potrebné zložky na zdravé fungovanie psychiky. K tomu sa môže pýšiť aj originálnou kombináciou extraktov z bylín, ktorá si dáva za cieľ priamo znižovať nepríjemné prejavy stresu, úzkosti či tetánie. Prináša tiež plnohodnotný spánok, ktorý je úzko previazaný nielen so psychikou, ale aj s imunitou.

StressFix sa snaží pracovať pre vašu psychiku na všetkých frontoch, o čom svedčí aj najsilnejšie zloženie na trhu. Štrnásť zložiek v kombinácii zloženej tak, aby sa nevylučovali ale naopak, navzájom podporovali, vám dáva možnosť ak to nie je nutné, preklenúť náročné obdobie aj bez antidepresív. Rovnako sa však môže užívať spoločne, nakoľko môže podporiť ich účinok.

Princíp fungovania

Zhoršenie kvality duševného zdravia vzniká v zásade z dvoch dôvodov. Prvým a jednoduchšie riešiteľným pôvodcom je nedostatočná výživa ľudského tela. Bolo jasne vedecky preukázané, že napríklad nedostatok Vitamínu D v zimných mesiacoch, znižuje psychické zdravie. Napríklad aj nedostatok magnézia spôsobuje zhoršenie psychických a fyzických prejavov aký mi sú nervozita, napätie, depresia a mnohé ďalšie. Dôležité tiež je, aby bolo magnézium prijímané v takej forme, ktorá vie telo účinne prijať a spracovať. StressFix obsahuje najlepšie dostupné magnézium s vysokou hodnotou vstrebateľnosti.

Druhým pôvodcom je vonkajší faktor. Stres, trauma či tetánia spôsobujú v ľudskom tele ďaleko vyššie nároky na vybrané vitamíny a minerály, ako keď je človek v ideálnom rozpoložení. Následne opäť ich nedostatok spôsobuje vyššie spomínané prejavy a ešte sa prehlbujú. Dnes je bežnou praxou, keď mladý človek volá prvú pomoc pre podozrenie s infarktu a následne sa zistí že mal tetanický prejav ktorý sa v základe rieši vysokými dávkami magnézia.

Aké má zloženie?

Zloženie jednej dávky StressFixu môžeme rozdeliť na 3 skupiny - vitamíny, minerály a bylinné zložky. Pozrime sa teda konkrétne na jednotlivé zložky.

Extrakty z bylín:

· Vňať slncovky – zvyšuje psychickú odolnosť a navodzuje lepší spánok

· Kvet levandule – pôsobí proti migréne, ktorá bola spôsobená stresom, používa sa tiež pri duševnom vyčerpaní

· List medovky – tlmí prejavy, ktoré má na svedomí stres

· Vňať mučenky – stresové podnety pomáha ľahšie zvládať, upokojuje a ukludňuje

· Koreň valeriány – napomáha znižovať príznaky stresu

Vitamíny:

· Vitamín B2 (1,2 mg), Vitamín B6 (2,2 mg), Vitamín B9 (400 ug), Vitamín B12 (4 uq), - skupina vitamínov B, ktoré priamo ovplyvňujú duševne zdravie

· Vitamín D3 (600 I.U.), - D3 je presne to déčko, ktoré získavame priamo zo slnečného svetla

· Vitamín E (10 mg), - tento vitamín chýba hlavne ľuďom, čo trpia ťažkou depresiou

Minerály:

· Magnézium (200 mg), - tlmí negatívne psychické prejavy, bušenie srdca, kŕče

· Zinok (12 mg), ak nemáte dostatok zinku, môže sa u vás prejaviť depresia, ADHD, či neschopnosť sa učiť

· Železo (6 mg), - jeho nedostatok je priamo naviazaný na vznik psychických ochorení

Kedy je vhodné StressFix užívať?

Kedykoľvek, keď to vaše psychické zdravie vyžaduje. Je vhodný pre širokú škálu psychických ochorení, ako je depresia, úzkostná porucha, poruchy spánku, bipolárna porucha, tetánia a mnohé ďalšie. Ideálny je tiež v stresových situáciach alebo pri veľko psychickom

vypätí. Dlhodobý smútok, nervozita či agresia taktiež patria medzi prejavy, ktoré StressFix účinne tlmí. Rozhodne sú tiež výborne hodia aj ako tabletky na spanie.

Máte pocit že je to pomerne široká oblasť jeho pozitívnych účinkov? Je to preto že základ našej psychiky vyžaduje rovnaké zdroje z nášho tela, iba prejavy, typ ochorenia a okolnosti sa rôznia.

Skúsenosti ľudí hovoria za všetko

Pridajte sa k množstvu spokojných zákazníkov nie len zo Slovenska ale najnovšie aj z Českej republiky. Ľudia vyzdvihujú hlavne rýchly nástup účinkov, komplexnosť pozitívnych vplyvov a hlavne to, že StressFix bez problémov nahradí všetky výživové doplnky, ktoré ste doteraz užívali s cieľom zlepšiť svoje psychické zdravie.

StressFix nemá nežiaduce účinky

Je určený naozaj široké spektru ľudí, od študentov pri stresujúcich etapách štúdia akým sú maturity ši skúšky na vysokej škole. Ďalej pre vyťažených manažérov, ktorých stres je často krát až neznesiteľný a hlavne pre ľudí, ktorých trápia rôzne psychiatrické ochorenia.

Je vytvorený na báze prírodných zdrojov a bez Ľubovníka bodkovaného, takže ho môžu užívať aj ľudia s antidepresívami. Nemá nežiaduce účinky, nemali by ho ale užívať tehotné ženy a deti do 12 rokov. Pokiaľ nie ste náhodou alergický na jednu zo zložiek, je StressFix naozaj bezpečným výživovým doplnkom. Odplatí sa vám pohodou, pokojom a dobrým spánkom, vďaka ktorému sa budete hneď od rána usmievať.

Ako maximalizovať účinky StressFixu?

Ak chcete vyťažiť maximálny efekt z účinkov prípravku StressFix, môžete spraviť niekoľko skvelých postupov, ktoré zlepšia vaše psychické zdravie.

Skúste tieto tipy:

· Ak môžete obmedzte pitie kávy na maximálne 2 krát za deň. Ideálne je jedna ráno a posledná do 2 hodiny poobede. Káva na veľa ľudí pôsobí nervózne, zvyšuje pocitové búšenie srdca, vyvoláva nepokoj a sťažuje zaspávanie.

· Ak je to možné, aspoň hodinu denne trávte vonku, hlavne vtedy, keď je krásne a slnečno. V aktuálnej situácii by bolo dobré, ak by ste sa ale zdržiavali iba v malých skupinkách a nechodili do davu medzi ľudí, s ktorými nie ste bežne v kontakte.

· Vstávajte a zaspávajte pokiaľ je to možné vždy rovnakom čase. Plus mínus hodinka ešte nemusí spraviť rozvrat organizmu, ale väčšie odstupy nevplývajú dobre na telesný rytmus.

· Využite tento čas na oddych, ale neprechádzajte do stavu letargie. Snažte sa robiť veci, na ktoré ste doteraz nemali čas ale privedú vás k pozitívnym pocitom.

· Pri množstve do priateho času sa môžete konečne rozhýbať k športu. Ak je vaša kondícia slabá, skúste pol hodinu čo najrýchlejšej chôdzi. Telo sa vám po fyzickej záťaži odmení dávkou sérotoninu.

 

Komentáre ( 0)