Markíza ovládla prvý pondelok nového roka, Doma výrazne zabodovala s novým tureckým seriálom Láska na prenájom

04. 01 2022 13:08 | TS
Láska na prenájom
Láska na prenájom Foto: TV Markíza

Doma výrazne zabodovala s novým tureckým seriálom Láska na prenájom.

Najsledovanejšími pondelkovými programami sa stali Televízne noviny, Počasie a kultová komédia Slunce, seno, erotika. Televízia Doma si pripísala najsilnejší štart romantického seriálu od roku 2015.

Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do prvého týždňa nového roka. Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili v pondelok, 3. januára 2022, večerné spravodajstvo a atraktívna filmová ponuka trhového lídra. Mimoriadny úspech zaznamenala televízia Doma s prvými dvomi epizódami nového tureckého romantického seriálu Láska na prenájom.

Najsledovanejším programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá dosiahla výborný rating 9,8 % a trhový podiel 26,9 %. So zhodným ratingom 9,8 % a trhovým podielom 25,5 % sa na ňu doťahovala nasledujúca relácia Počasie. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ patrilo pondelkové prvenstvo aktuálnej predpovedi počasia s 575-tisíc divákmi, súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 566-tisíc divákov pri obrazovkách.

Z večernej programovej ponuky si najviac divákov zvolilo kultovú českú komédiu Slunce, seno, erotika, ktorá si pripísala rating 8,5 % a trhový podiel 22,2 %. Konkurenčná relácia Inkognito zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 12,0 % a film Odysea na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,7 %. Záverečná časť legendárnej trilógie režiséra Zdeňka Trošku pritiahla k obrazovkám TV Markíza celkovo 381-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Rebríčku sledovanosti menších staníc kraľovala v pondelok televízia Doma, ktorá výrazne zabodovala s novým tureckým romantickým seriálom Láska na prenájom a v čase jeho vysielania bola trojkou na trhu. Úvodné dve premiérové epizódy dosiahli zhodný vynikajúci rating 2,8 % a vysoko nadpriemerné trhové podiely 7,0 % a 7,7 %. Ratingovo tak išlo o vôbec najúspešnejší štart romantického seriálu na stanici Doma od roku 2015. Začiatok príbehu o predstieranej láske, ktorá sa časom zmení na skutočnú, si vychutnalo bezmála 200-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 25,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza