Divákom sa predstaví v odvážnej a pútavej vizuálnej identite, ktorá vznikla v spolupráci s poprednou kreatívnou a dizajnérskou agentúrou Red Bee Creative so sídlom v Londýne.
Portfólio skupiny Markíza sa už v
pondelok (6. júna) rozrastie o úplne novú televíznu stanicu s názvom
Markíza KRIMI. Zameriavať sa bude na detektívnu a kriminálnu tematiku, a
to najmä prostredníctvom najobľúbenejších zahraničných seriálov. Svoje
vysielane odštartuje ráno o 8.30 h slovenskou premiérou detektívneho
filmu Agatha Christie: Hniezdo supov (Crooked House), v ktorom si
zahrali aj hviezdy ako Glenn Close či Gillian Anderson.
Vôbec prvýkrát na staniciach skupiny Markíza sa vďaka novej televízii Markíza KRIMI môžu diváci tešiť na celosvetový seriálový hit Kosti či kultový detektívny seriál Slečna Marplová. Markíza KRIMI však postupne prinesie aj premiérové série úspešne etablovaných seriálov, ale tiež viaceré exkluzívne novinky.
„Všetky najobľúbenejšie kriminálky nájdu milovníci tohto žánru od 6. júna jedine na novej stanici Markíza KRIMI. Hneď v prvom týždni vysielania si diváci budú môcť začať vychutnávať premiéru záverečnej 15. série úspešného seriálu Myšlienky vraha, ako aj úplnú seriálovú novinku s názvom Whiskey Cavalier, ktorá napínavé kriminálne prípady odľahčuje sviežim humorom. Už v júli sa zas s čerstvou 18. sériou prihlási legendárny NCIS – Námorný vyšetrovací úrad a ešte tento rok ponúkneme napríklad aj premiérovú 12. sériu NCIS: Los Angeles,“ približuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Programovú ponuku novej stanice doplnia ďalšie
atraktívne tituly ako Bostonské vraždy, Smrtonosná zbraň a Profilovač.
Chýbať nebudú ani obľúbené seriálové stálice ako Mentalista, Monk, Kobra
11 či Odložený prípad. Piatkové večery budú patriť kvalitným filmom v
rámci žánru krimi ako napríklad Temná tvár Brooklynu (Motherless
Brooklyn), Vražda na strednej (November Criminals), alebo Sudca (The
Judge).
Grafický vizuál stanice Markíza KRIMI vytvorila popredná kreatívna a dizajnérska agentúra Red Bee Creative so sídlom v Londýne, v spolupráci s interným kreatívnym tímom TV Markíza. Red Bee Creative nedávno dokončila veľké projekty vizuálnej identity pre pobočky skupiny CME v Českej republike (TV Nova) a Rumunsku (Pro TV), ako aj súčasnú spoluprácu s TV Markíza na Slovensku.
S cieľom vybudovania silnej značky novej televízie Markíza KRIMI bola vytvorená odvážna a pútavá vizuálna TV identita založená na myšlienke, že stanica je „detektív hľadajúci dôkazy“. „KRIMI je stredobodom vyšetrovania. Logo, výrazná farebná paleta, typografia a motív zväčšovacieho skla jasne vyjadrujú náladu a zameranie programovej ponuky. Skrátka a jednoducho, Markíza KRIMI je odteraz tým pravým miestom pre všetkých fanúšikov krimi a detektívneho obsahu,“ popisuje Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.
„Vizuálna identita bola navrhnutá tak, aby fungovala naprieč médiami a platformami. Motív lupy diváka nielen sprevádza vysielaním stanice, ale zároveň vytvára aj výrazný a dobre zapamätateľný prvok, ktorý publikum okamžite rozpozná. V spojení s logom tak účinne prepája značku a obsah,“ dodal. Vznikla tiež séria jinglov, ktoré diváka prenesú do sveta zločinu a umožnia mu zapojiť sa do vyšetrovania.
Spustenie novej stanice Markíza KRIMI sprevádza
marketingová kampaň, ktorá zahŕňa TV a rádio spoty, printovú inzerciu,
PR články či online promo.
TIP: Novinky budete môcť sledovať na našom webe aj na facebookovej stránke
Markíza KRIMI bude vysielať 24 hodín denne na území Slovenska prostredníctvom operátorov všetkých foriem platených televíznych služieb, výlučne iba vo verzii vo Full HD kvalite. Sledovať ju budú môcť tiež predplatitelia streamovacej služby VOYO.
Skupina
Markíza v súčasnosti na Slovensku prevádzkuje televízie Markíza,
Markíza +1, Doma a Dajto, špeciálne pre český trh je určená stanica
Markíza International.
PR oddelenie skupiny Markíza