• TV Markíza
  • Veľké finále 4. série seriálového hitu Pán profesor najsledovanejším programom dňa

Veľké finále 4. série seriálového hitu Pán profesor najsledovanejším programom dňa

Veľké finále 4. série seriálového hitu Pán profesor najsledovanejším programom dňa

Zabodovala aj nasledujúca reality šou Farma, medzi spravodajskými programami patrilo utorkové víťazstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny.

Obľúbený rodinný komediálny seriál Pán profesor v utorok 22. novembra 2022 ukončil už svoju 4. úspešnú sezónu na obrazovkách televízie Markíza. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa včerajšia finálová 13. epizóda stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine si Pán profesor pripísal výborný rating 7,1 % a trhový podiel 21,3 %, zároveň tiež porazil utorkové programy konkurencie. Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 320-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah na 449-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 5,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,1 %, ktorý je doposiaľ štvrtý najvyšší v rámci aktuálnej 14. série tohto formátu. Konkurenčná TV Joj značne zaostala s celebritným špeciálom kvízu Riskuj! (share 7,1 % v CS 12-54) a ešte výraznejšie aj s nasledujúcim programom Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 3,2 % v CS 12-54).

Trojicu najsledovanejších programov dňa tvorili v utorok spolu s Pánom profesorom večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 7,1 % / share 24,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,9 % / share 22,9 % v CS 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ patrilo utorkové prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť celkovo 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahli až 724-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 463-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,6 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 29,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Najnovšie videá