
Zabodovala aj nasledujúca reality šou Farma, medzi spravodajskými programami patrilo utorkové víťazstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny.
Obľúbený rodinný komediálny seriál Pán profesor v utorok 22. novembra 2022 ukončil už svoju 4. úspešnú sezónu na obrazovkách televízie Markíza. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa včerajšia finálová 13. epizóda stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine si Pán profesor pripísal výborný rating 7,1 % a trhový podiel 21,3 %, zároveň tiež porazil utorkové programy konkurencie. Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 320-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah na 449-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 5,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,1 %, ktorý je doposiaľ štvrtý najvyšší v rámci aktuálnej 14. série tohto formátu. Konkurenčná TV Joj značne zaostala s celebritným špeciálom kvízu Riskuj! (share 7,1 % v CS 12-54) a ešte výraznejšie aj s nasledujúcim programom Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 3,2 % v CS 12-54).
Trojicu najsledovanejších programov dňa tvorili v utorok spolu s Pánom profesorom večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 7,1 % / share 24,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,9 % / share 22,9 % v CS 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ patrilo utorkové prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť celkovo 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahli až 724-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 463-tisíc divákom starším ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,6 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 29,9 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza