• TV Markíza
  • Druhá šanca potvrdzuje status najsledovanejšieho programu na trhu ďalším suverénnym víťazstvom

Druhá šanca potvrdzuje status najsledovanejšieho programu na trhu ďalším suverénnym víťazstvom

Druhá šanca potvrdzuje status najsledovanejšieho programu na trhu ďalším suverénnym víťazstvom

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami boli včera večerné spravodajské relácie TV Markíza, konkurencii nedala šancu ani obľúbená reality šou Farma.

Druhá šanca aj s trinástou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 28. novembra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 9,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,6 %. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšil o 0,1 percentuálneho bodu a trhový podiel mu stúpol o 1,3 percentuálneho bodu. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,2 % a film Život je krásny, keď sa nad tým zamyslíš na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 5,6 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám fantastických 543-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej sezóny. V porovnaní s minulým týždňom získala Druhá šanca na svoju stranu ďalších 22-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mala dosah na 696-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,9 % a v rámci aktuálnej 14. série druhý najvyšší trhový podiel 28,2 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Inkognito, ktorá si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel iba 11,9 %.

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 6,9 % / share 22,7 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,9 % / share 24,0 % v CS 12-54). Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť 464-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahla až 719-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,4 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 31,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Najnovšie videá