Dunaj, k vašim službám si vo štvrtok pripísal ďalšie víťazstvo nad Nemocnicou

Dunaj, k vašim službám si vo štvrtok pripísal ďalšie víťazstvo nad Nemocnicou
Zdroj: TV Markíza

Celkovo najviac divákov voboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, zabodovali tiež podvečerná Mama na prenájom či večerná Policie Modrava.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa úspešne udomácňuje na obrazovkách televízie Markíza. Vo štvrtok 26. januára 2023 sa v hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia šiesta premiérová epizóda Dunaja v cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,1 % a doposiaľ druhým najvyšším trhovým podielom 23,0 %, pričom obsadila tretie miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V porovnaní s utorkovou epizódou si atraktívna seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej stúpol až o 2,5 percentuálneho bodu.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 10-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 624-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český seriálový hit Policie Modrava, ktorého premiérová časť dosiahla zatiaľ rekordný rating 3,9 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 20,3 % v cieľovej skupine 12-54.

Výborný výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal rating 6,8 % a trhový podiel 26,4 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok  v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 8,3 % a nadpriemerný trhový podiel 29,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 513-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 859-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto obsadila v cieľovej skupine 12-54 nasledujúca relácia Počasie (rating 7,5 % / share 25,5 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 469-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,6 % / share 24,6 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 5,1 % / share 28,8 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,6 % / share 24,0 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Nákupné maniačky (share 14,4 % v CS 12-54), Top Star (share 9,3 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 14,3 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Zdieľať

Najnovšie videá