
Skupina Markíza dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší celodenný trhový podiel od začiatku roka, celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali Televízne noviny a Počasie.
Podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom hlási ďalší rekord, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahol v pondelok, 6. marca 2023, k obrazovkám televízie Markíza doposiaľ najvyšší počet divákov. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Večerné víťazstvo si zas suverénne obhájil úspešný dramatický seriál Klamstvo.
Mama na prenájom si opäť doslova podmanila divákov Markízy a potvrdila svoj status dôležitého piliera programovej štruktúry v access-prime. Včerajšia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci rating 7,5 % vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,1 %. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 40,2 %.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo doposiaľ absolútne rekordných 464-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 569-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala tretia epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 7,4 % aj trhový podiel 25,4 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 17,3 % v rovnakej cieľovej skupine.
Bravúrne herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 451-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 569-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupoinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 8,5 %/share 29,3 % v CS 12-54) a Počasie (rating 8,3 %/share 28,3 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu si nenechalo ujsť 555-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 869-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 535-tisíc divákom.
Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,7 %/share 22,2 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 5,6 %/share 29,1 % v CS 12-54) a Reflex (rating 5,1 %/share 24,3 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 11,3 % v CS 12-54), Top Star (share 8,4 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 14,8 % v CS 12-54).
Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 25,9 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 12,9 % z divákov pri obrazovkách.
Skupine Markíza patrilo v pondelok hneď päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti menších staníc, všetky ich obsadila televízia Dajto, konkrétne s obľúbenými komediálnymi seriálmi Dva a pol chlapa (rating 1,6 %/share 8,5 % a rating 1,8 %/share 8,9 % v CS 12-54), M*A*S*H (rating rating 1,4 %/share 5,8 % a 1,8 %/share 6,5 % v CS 12-54) a Susedia (rating 1,6 %/share 5,6 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom s doposiaľ rekordným tohtoročným celodenným podielom na trhu 33,5 % a štvrtým najvyšším trhovým podielom 33,8 % v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza