
Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si aj naďalej udržiava výrazný divácky záujem. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu, 8. marca 2023, stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a opäť tak porazil konkurenčný seriál Hranica na TV Joj.
V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa piata epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ druhý najvyšší rating 7,7 % a nadpriemerný trhový podiel 25,1 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,1 % v cieľovej skupine 12-54. Obľúbená šou obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 39,5 %.
Premiérovú epizódu o reštaurácii Záhrada v Nitre si vychutnalo 364-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší výsledok. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 534-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal ďalší výborný rating 6,8 % a trhový podiel 26,4 %. Včerajšiu epizódu si vychutnalo rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 513-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom na diaľku porazila večerný seriál Hranica na TV Joj a stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.
Celkovo najviac divákov v komerčnej cieľovej skupine 12-54 si pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny, ktorá včera zaznamenala výborný rating 8,0 % a nadpriemerný trhový podiel 27,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 497-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, dosah však Televízne noviny mali až na 776-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Trojicu najvyšších priečok v utorkovom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila televízia Dajto s dvojitou dávkou legendárneho komediálneho seriálu M*A*S*H (rating 1,5 %/share 6,9 % a rating 1,6 %/share 6,1 % v CS 12-54) a s večerným hviezdne obsadeným trilerom Život (rating 1,5 %/share 5,6 % v CS 12-54). Druhá stredajšia časť seriálu M*A*S*H bola v čase vysielania už tradične trojkou na trhu, keď si poradila aj s kvízovou šou Traf to! (share 3,5 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza