Obľúbené seriály Dunaj a Mama na prenájom opäť zvíťazili nad konkurenciou v oboch hlavných cieľových skupinách

Obľúbené seriály Dunaj a Mama na prenájom opäť zvíťazili nad konkurenciou v oboch hlavných cieľových skupinách
Zdroj: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny na obrazovkách televízie Markíza.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie víťazstvo. Vo štvrtok, 9. marca 2023, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia osemnásta premiérová epizóda Dunaja v kľúčovej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s výborným ratingom 7,5 % a trhovým podielom 22,8 %, pričom obsadila fantastické druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 16,5 %.

Strhujúca rodinná sága obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 32,2 %. Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahol až 605-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Mama na prenájom
Mama na prenájom  |  FOTO:  TV Markíza

Vynikajúci výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 6,6 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 12-54. V oboch hlavných cieľových skupinách v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj. Taktiež sa mu mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 45,6 %.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo skvelých 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 532-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali výborný rating 7,9 % a nadpriemerný trhový podiel 27,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 516-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 840-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto obsadila v univerzálnej cieľovej skupine 12+ nasledujúca relácia Počasie, ktorú si pozrelo 479-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala ďalší skvelý rating 7,4 % a trhový podiel 24,3 %.

Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,2 %/share 22,0 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 4,6 %/share 26,8 % v CS 12-54) a Reflex (rating 3,8 %/share 19,8 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 7,9 % v CS 12-54), Top Star (share 8,5 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 15,0 % v CS 12-54).

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 25,2 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 14,6 % z divákov pri obrazovkách.

Na obrazovkách televízie Dajto si už tradične najlepšie počínal podvečerný kultový komediálny seriál M*A*S*H (rating 1,9 %/share 8,2 % a rating 2,0 %/share 7,7 % v CS 12-54). Druhá štvrtková epizóda bola v čase vysielania opäť trojkou na trhu, keď si poradila aj s kvízovou šou Traf to! (share 3,7 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS.

Televízia Doma žne úspechy s legendárnou telenovelou Skrytá vášeň (rating 1,1 %/share 7,5 % a rating 1,5 %/share 7,5 % v CS 12-54). Seriál si doslova podmanil aj mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma zabezpečili trhové podiely až 28,2 % a 17,9 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Zdieľať

Najnovšie videá