
Ďalší rekord si v piatok pripísala na konto Mama na prenájom, ktorá v komerčnej cieľovej skupine 12-54 prvý raz pokoril hranicu 30-percentného trhového podielu.
Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu, 12. marca 2023, opäť podmanila divákov televízie Markíza. Druhý priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal v rámci ponuky všetkých slovenských staníc jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom nielen včerajšieho dňa, ale aj celého uplynulého týždňa.
Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,3 %. Konkurenčný seriál Einstein na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 18,7 % v rovnakej cieľovej skupine.
Veľkolepá tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 48,9 %.
Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 989-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let's Dance suverénne porazilo konkurenčné programy. Prvou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali herec Victor Ibara a jeho tanečná partnerka Simona Brecíková.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v nedeľu v komerčnej cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala skvelý rating 8,1 % a trhový podiel 24,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si na Markíze nenechalo ujsť 491-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 769-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 5,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s podpredsedom Sme rodina Milanom Krajniakom, podpredsedníčkou Hlasu-SD Denisou Sakovou a podpredsedom SaS Branislavom Gröhlingom pritiahla k obrazovkám 431-tisíc divákov a zasiahla až 608-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V piatok, 10. marca 2023, si pripísal na konto ďalší rekord podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V cieľovej skupine 12-54 dosiahla piatková 45. epizóda doposiaľ štvrtý najvyšší rating 7,7 % a absolútne najvyšší trhový podiel 30,2 %, čoraz obľúbenejší rodinný seriál tak vôbec prvý raz pokoril hranicu 30-percentného trhového podielu. Mame na prenájom sa taktiež mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 56,8 %.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si v piatok vychutnalo skvelých 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejšími piatkovými programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 9,0 %/share 32,3 % v CS 12-54) a Počasie (rating 8,5 %/share 30,5 % v CS 12-54). Aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 537-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 861-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 493-tisíc divákom.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza