• TV Markíza
  • Tanečná horúčka ovládla Slovensko, veľkolepá šou Let's Dance najsledovanejším nespravodajským programom celého týždňa

Tanečná horúčka ovládla Slovensko, veľkolepá šou Let's Dance najsledovanejším nespravodajským programom celého týždňa

Tanečná horúčka ovládla Slovensko, veľkolepá šou Let's Dance najsledovanejším nespravodajským programom celého týždňa

Ďalší rekord si v piatok pripísala na konto Mama na prenájom, ktorá v komerčnej cieľovej skupine 12-54 prvý raz pokoril hranicu 30-percentného trhového podielu.

Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu, 12. marca 2023, opäť podmanila divákov televízie Markíza. Druhý priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal v rámci ponuky všetkých slovenských staníc jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom nielen včerajšieho dňa, ale aj celého uplynulého týždňa.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,3 %. Konkurenčný seriál Einstein na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 18,7 % v rovnakej cieľovej skupine.

Veľkolepá tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 48,9 %.

Let's Dance, súťažiaci, 2. kolo
Let's Dance - súťažiaci (2. kolo)  |  FOTO:  TV Markíza

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 989-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let's Dance suverénne porazilo konkurenčné programy. Prvou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali herec Victor Ibara a jeho tanečná partnerka Simona Brecíková.

Let's Dance, porota, 2. kolo, Ján Koleník, Tatiana Drexler, Adela Vinczeová, Ján Ďurovčík
Let's Dance - porota (2. kolo)  |  FOTO:  TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v nedeľu v komerčnej cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala skvelý rating 8,1 % a trhový podiel 24,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si na Markíze nenechalo ujsť 491-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 769-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 5,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s podpredsedom Sme rodina Milanom Krajniakom, podpredsedníčkou Hlasu-SD Denisou Sakovou a podpredsedom SaS Branislavom Gröhlingom pritiahla k obrazovkám 431-tisíc divákov a zasiahla až 608-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V piatok, 10. marca 2023, si pripísal na konto ďalší rekord podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla piatková 45. epizóda doposiaľ štvrtý najvyšší rating 7,7 % a absolútne najvyšší trhový podiel 30,2 %, čoraz obľúbenejší rodinný seriál tak vôbec prvý raz pokoril hranicu 30-percentného trhového podielu. Mame na prenájom sa taktiež mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 56,8 %.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si v piatok vychutnalo skvelých 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejšími piatkovými programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 9,0 %/share 32,3 % v CS 12-54) a Počasie (rating 8,5 %/share 30,5 % v CS 12-54). Aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 537-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 861-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 493-tisíc divákom.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá