
Podvečer už tradične zabodovala Mama na prenájom, celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
Výnimočný dramatický seriál Klamstvo si aj v pondelok, 13. marca 2023, pripísal na konto ďalšie víťazstvo a v oboch hlavných cieľových skupinách sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Podvečer už tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.
Jednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala štvrtá premiérová epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 7,1 % aj trhový podiel 24,2 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 14,2 % v rovnakej cieľovej skupine.
Strhujúci a napínavý dej Klamstva výrazne zaujal cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 35,6 %. Bravúrne herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriál zasiahol až 553-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom aj v pondelok potvrdil svoj status dôležitého piliera programovej štruktúry TV Markíza v access-prime. Včerajšia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,5 %. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 41,3 %.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo skvelých 407-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 499-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 8,5 %/share 29,5 % v CS 12-54) a Počasie (rating 8,3 %/share 27,3 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu si nenechalo ujsť 539-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 857-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 528-tisíc divákom.
Skupine Markíza patrili v pondelok aj tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc, všetky ich obsadila televízia Dajto, konkrétne s obľúbenými komediálnymi seriálmi M*A*S*H (rating rating 1,8 %/share 7,1 % v CS 12-54), Susedia (rating 1,8 %/share 5,8 % v CS 12-54) a Dva a pol chlapa (rating 1,7 %/share 9,4 % v CS 12-54). Na obrazovkách televízie Doma sa najlepšie darilo obľúbenej relácii Varte s nami (rating 1,2 %/share 3,7 % v CS 12-54) a popoludňajšej kultovej telenovele Skrytá vášeň (rating 0,9 %/share 7,3 % a rating 1,1 %/share 6,8 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza