
Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v utorok pozrelo večerné Televízne noviny a Počasie na obrazovkách televízie Markíza.
Obľúbené seriály z produkcie televízie Markíza v utorok, 14. marca 2023, opäť potvrdili svoje vedúce postavenie. Večerný dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám a podvečerný rodinný divácky hit Mama na prenájom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia devätnásta premiérová epizóda strhujúcej rodinnej ságy Dunaj, k vašim službám si v cieľovej skupine 12-54 už tradične poradila s konkurenčným seriálom Nemocnica na TV Joj, keď si pripísala víťazný rating 7,2 % a doposiaľ štvrtý najvyšší podiel na trhu 24,4 %. Vôbec prvý historický seriál z produkcie TV výrazne zaujal cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov (share 31,5 %), ale napríklad aj divákov v Trenčianskom kraji 12-54 (share 39,6 %).
Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 451-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní so štvrtkom získal na svoju stranu ďalších 20-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 582-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Podvečernému vysielaniu už tradične kraľoval čoraz populárnejší rodinný seriál Mama na prenájom, pričom v oboch hlavných cieľových skupinách v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda výborný rating 6,9 % a nadpriemerný trhový podiel 26,6 %. Mimoriadne dobre sa jej darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu 34,3 %.
Ďalšie pútavé príbehy sympatických hlavných hrdinov si v utorok vychutnalo celkovo 424-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 501-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali skvelý rating 7,9 % a nadpriemerný trhový podiel 26,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 508-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 826-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,4 %/share 24,3 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 488-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,9 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza