• TV Markíza
  • Dunaj opäť porazil konkurenčnú Nemocnicu a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa

Dunaj opäť porazil konkurenčnú Nemocnicu a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa

Dunaj opäť porazil konkurenčnú Nemocnicu a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa

Celkovo najsledovanejšími utorkovými programami sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok, 29. augusta 2023, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a opäť tak porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia tretia premiérová epizóda 3. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila so zatiaľ najvyšším augustovým ratingom 7,0 % a trhovým podielom 23,3 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,7 %. Celkovo včera strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 547-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu bola TV Markíza aj v utorok podvečer vďaka animovanej rodinnej komédii Hotel Transylvánia 3: Strašidelná dovolenka, ktorá si pripísala víťazný rating 3,6 % a trhový podiel 20,7 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj značne zaostala s reláciami Riskuj! (share 12,7 % v CS 12-54) a Bez servítky (share 16,9 % v CS 12-54).

Celkovo najsledovanejšími programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 7,8 %/share 29,3 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 7,6 %/share 30,5 % v CS 12-54). Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším utorkovým spravodajským programom stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 451-tisíc divákov. Večerné Televízne noviny si na Markíze pozrelo 430-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 745-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Rebríčku sledovanosti menších staníc v utorok kraľovala televízia Dajto, ktorej okrem prvého miesta patrilo aj ďalších desať priečok v rámci TOP 20. Na vrchole rebríčka sa s fantastickým výkonom umiestnil dobrodružný film Kong: Ostrov lebiek (rating 2,5 %/share 9,6 % v CS 12-54), ktorý bol v čase vysielania dokonca trojkou na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá