• TV Markíza
  • Atraktívna filmová premiéra Striedavka a nová zábavná šou Možné je všetko! nedali konkurencii žiadnu šancu

Atraktívna filmová premiéra Striedavka a nová zábavná šou Možné je všetko! nedali konkurencii žiadnu šancu

Atraktívna filmová premiéra Striedavka a nová zábavná šou Možné je všetko! nedali konkurencii žiadnu šancu

V nedeľu tradične zabodovala politická diskusná relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla druhý najvyšší trhový podiel od jej obnovenia na jeseň 2018.

Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do novej televíznej sezóny. V piatok otvorila september veľká slovenská premiéra úspešnej českej rodinnej komédie Striedavka, v sobotu sa vynikajúco uviedla nová veľkolepá zábavná šou Možné je všetko! a v nedeľu tradične zabodovala politická diskusná relácia Na telo, ako aj večerné spravodajské relácie.

V piatok, 1. septembra 2023, sa suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 stala slovenská premiéra výbornej českej rodinnej komédie Striedavka. Konkurencii nedala žiadnu šancu, keď dosiahla skvelý rating 6,4 % a nadpriemerný trhový podiel 24,4 %. Vychutnalo si ju celkovo 303-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 531-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Striedavka
Striedavka  |  FOTO:  Bontonfilm

Výrazne zabodovala aj televízia Dajto, ktorej patrilo až sedem najvyšších priečok v piatkovom rebríčku sledovanosti menších staníc. Prvé miesto obsadil akčný film 22 výstrelov (rating 2,0 %/share 8,2 % v CS 12-54) s hviezdnym Jeanom Renom v hlavnej úlohe, ktorý bol v čase vysielania dokonca trojkou na trhu. Vysoko nadpriemerné podiely na trhu dosahovalo aj obľúbené pásmo popoludňajších komediálnych seriálov, najlepšie si počínala epizóda Dva a pol chlapa (rating 1,5 %/share 9,2 % v CS 12-54), odvysielaná po 17:20 hod.

Jednoznačne najsledovanejším programom dňa sa v sobotu, 2. septembra 2023, stala nová výpravná zábavná šou Možné je všetko!, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zvíťazila so skvelým ratingom 5,9 % a trhovým podielom 23,0 %. Konkurenčný film Bezva ženská na krku na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,5 % v rovnakej cieľovej skupine.

Sobotný večer plný znamenitej zábavy si v spoločnosti Markízy užilo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ďalšie priečky v sobotnom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 4,8 %/share 29,3 % v CS 12-54), Počasie (rating 4,8 %/share 26,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 4,0 %/share 19,2 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové sobotné víťazstvo Počasiu s 325-tisíc divákmi. Druhé miesto obsadili Televízne noviny, pozrelo si ich 323-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahli 499-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične najsledovanejšou politickou diskusnou reláciu na trhu sa v nedeľu, 3. septembra 2023, stalo Na telo. V cieľovej skupine 12-54 si pripísalo ďalší excelentný rating 6,0 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu až 34,6 %, ktorý je dokonca druhý najvyšší od obnovenia tolkošu na jeseň 2018.

Včerajšie vydanie Na telo, v ktorom moderátor Michal Kovačič debatoval s Michalom Šipošom z OĽaNO, Erikom Tomášom z Hlasu-SD a predsedom KDH Milanom Majerským, si na Markíze po 13:00 pozrelo 421-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Obsahovo zaujímavá relácia, ktorá priniesla aj exkluzívny prieskum o dôveryhodnosti politických lídrov, mala v čase vysielania dosah dokonca až na 568-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Michal Šipoš, Erik Tomáš, Milan Majerský a Michal Kovačič v relácii Na telo
Michal Šipoš, Erik Tomáš, Milan Majerský a Michal Kovačič v relácii Na telo  |  FOTO:  TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali Televízne noviny, ktoré si v nedeľu pripísali vynikajúci rating 7,2 % aj trhový podiel 28,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, so zásahom až 732-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V tejto univerzálnej cieľovej skupine patrilo so 445-tisíc divákmi celkové nedeľné víťazstvo relácii Počasie. V cieľovej skupine 12-54 sa umiestnila druhá s ratingom 7,1 % a trhovým podielom 25,4 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE+TS0-3+HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá