• TV Markíza
  • Dunaj, k vašim službám opäť nedal šancu konkurenčnej Nemocnici, Dajto druhý deň po sebe trojkou na trhu

Dunaj, k vašim službám opäť nedal šancu konkurenčnej Nemocnici, Dajto druhý deň po sebe trojkou na trhu

Dunaj, k vašim službám opäť nedal šancu konkurenčnej Nemocnici, Dajto druhý deň po sebe trojkou na trhu

Ďalšie víťazstvá si na konto pripísali aj reality šou Farma a seriál Mama na prenájom. Televízia Dajto prekonala niekoľkoročný rekord a bola silnou celodennou trojkou na trhu.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok, 5. septembra 2023, sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal absolútne najsledovanejším programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia piata premiérová epizóda 3. série Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila s vynikajúcim ratingom 7,8 % a doposiaľ tretím najlepším trhovým podielom 27,7 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 19,2 %.

Celkovo v utorok strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 477-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dorovnala tak druhý najlepší výsledok od jej januárového štartu. V čase vysielania zasiahla až 625-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Včerajšia druhá epizóda 15. série zaznamenala rating 3,4 % a trhový podiel 21,2 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálmi Tomáš a Diana (share 12,5 % v CS 12-54) a Dvojka na zabitie (share 10,9 % v CS 12-54). Nehasnúcu obľúbenosť Farmy potvrdzuje aj fantastický výkon popoludňajšej reprízy úvodnej časti, ktorá zaznamenala podiel na trhu až 30,1 % v cieľovej skupine 12-54.

Výborný výkon dosiahol tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si v utorok pripísal víťazný rating 3,8 % a nadpriemerný trhový podiel 25,0 % v cieľovej skupine 12-54. V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol konkurenčnú šou Bez servítky.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo 265-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 367-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične skvele si počínali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 5,5 %/share 26,3 % v CS 12-54) a Počasie (rating 5,7 %/share 24,2 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si vo štvrtok nenechalo ujsť 401-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 672-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 412-tisíc divákom.

Markíza robí divákom príjemnú spoločnosť už od skorého rána, keď stabilne úspešné Teleráno (share 27,8 % v CS 12-54) nedalo žiadnu šancu konkurenčným Ranným Novinám (share 9,9 % v CS 12-54) na TV Joj.

V sérii fantastických výkonov pokračovala v utorok televízia Dajto, druhý deň po sebe bola silnou celodennou trojkou na trhu s rekordným podielom až 7,9 %, ktorý je najvyšší od 26. apríla 2019. V rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila až 14 priečok v rámci TOP 20. Štyri najvyššie miesta patrili dobrodružnému kinohitu Wonder Woman (rating 1,5 %/share 7,1 % v CS 12-54), kultovému komediálnemu sitkomu Susedia (rating 1,5 %/share 6,3 % v CS 12-54) a s extrémne nadpriemernými podielmi na trhu aj nemenej obľúbenému sitkomu Teória veľkého tresku (rating 1,3 %/share 14,2 % a rating 1,2 %/share 15,7 % v CS 12-54).

Wonder Woman
Wonder Woman  |  FOTO:  Warner Bros.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 38,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá