
Trojicu najsledovanejších stredajších programov v hlavnej cieľovej skupine dotvárajú večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, v stredu, 13. septembra 2023, na obrazovkách televízie Markíza opäť naplno zažiarila. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a suverénne tak porazil konkurenčný seriál Prokurátorka na TV Joj.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa druhá epizóda 2. série Na nože stala absolútne najsledovanejším programom dňa, keď si pripísala vynikajúci rating 7,0 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 28,9 % v rámci oboch sezón formátu. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,9 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 5,3 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Prokurátorka na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielmi na trhu iba 16,8 % a 18,7 % v cieľovej skupine 12-54.
Premiérovú epizódu o reštaurácii The Bank v Kolárove si vychutnalo celkovo 306-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 20-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 475-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Trojicu najsledovanejších stredajších programov dotvárajú spolu s Na nože večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 6,2 %/share 28,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,1 %/share 24,1 % v CS 12-54).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo Televíznym novinám celkové stredajšie prvenstvo, keď si ich nenechalo ujsť 439-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli dokonca až 751-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala celkovo 423-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.
Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 29,9 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 10,8 % z divákov pri obrazovkách.
Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc patrilo v stredu televízii Dajto vďaka druhej z dvojice epizód kultového komediálneho seriálu Susedia (rating 1,6 %/share 6,8 % v CS 12-54). Popoludní tradične exceloval komediálny seriál Teória veľkého tresku, ktorého trhový podiel po 15:00 narástol až na vysoko nadpriemernú hodnotu 13,0 %.
Na obrazovkách televízie Doma boduje legendárna telenovela Rosalinda, včerajšie epizódy sa môžu pochváliť nadpriemernými trhovými podielmi 6,9 % a 7,5 % v cieľovej skupine 12-54.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza