• TV Markíza
  • Možné je všetko! opäť jasným víťazom sobotného večera, v nedeľu zabodovalo Na telo

Možné je všetko! opäť jasným víťazom sobotného večera, v nedeľu zabodovalo Na telo

Možné je všetko! opäť jasným víťazom sobotného večera, v nedeľu zabodovalo Na telo

V sobotu zabodovala aj podvečerná šoubizová relácia Smotánka, vynikajúco sa cez víkend darilo tiež večerným spravodajským reláciám TV Markíza.

Vynikajúca zábavná šou Možné je všetko! aj s treťou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky úspech, v sobotu, 16. septembra 2023, sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala opäť absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo so skvelým ratingom 5,9 % a trhovým podielom 22,7 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Neviditeľný zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,4 % a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 10,7 %.

Originálne zábavné hry plné nečakaných prekvapení si v spoločnosti Markízy užilo celkovo 270-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 439-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v tretej epizóde doplnili obľúbená herečka a speváčka Alžbeta Ferencová a najlepší slovenský MMA bojovník Attila Végh.

Ďalšie priečky v sobotnom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 5,4 %/share 28,2 % v CS 12-54), Počasie (rating 5,4 %/share 24,9 % v CS 12-54), Športové noviny (rating 5,2 %/share 21,9 % v CS 12-54) a Gól mesiaca (rating 4,4 %/share 20,4 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové sobotné víťazstvo Počasiu s 359-tisíc divákmi. Druhé miesto obsadili Televízne noviny, pozrelo si ich 353-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahli 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola Markíza aj podvečer s dlhoročne najsledovanejšou šoubizovou reláciou Smotánka, ktorá si v sobotu pripísala skvelý rating 3,5 % a nadpriemerný trhový podiel 25,7 % v cieľovej skupine 12-54.

Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc v sobotu obsadil dobrodružný kinohit Justice League (rating 1,6 %/share 6,4 % v CS 12-54) na Dajto a obľúbený kriminálny seriál Špecialisti (rating 1,4 %/share 6,2 % v CS 12-54) na Markíza KRIMI.

Tradične najsledovanejšou politickou diskusnou reláciu na trhu sa v nedeľu, 17. septembra 2023, stalo Na telo. Včerajšie vydanie, v ktorom moderátor Michal Kovačič privítal vo vzájomnom dueli predsedu strany Hlas-SD Petra Pellegriniho a predsedu hnutia Progresívne Slovensko Michala Šimečku, zvíťazilo so skvelým ratingom 5,1 % a nadpriemerným trhovým podielom 28,2 % v komerčnej cieľovej skupine 12-54.

Obsahovo zaujímavú reláciu, ktorá priniesla hneď dva exkluzívne prieskumy (jeden ukázal čerstvé preferencie politických strán a druhý naznačil, ako by dopadlo 2. kolo prezidentských volieb pri rôznych dvojiciach kandidátov), si na Markíze po 13:00 pozrelo 394-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mala až na 582-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Michal Šimečka, Peter Pellegrini a Michal Kovačič v relácii Na telo
Michal Šimečka, Peter Pellegrini a Michal Kovačič v relácii Na telo  |  FOTO:  TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v komerčnej cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V nedeľu si pripísala vynikajúci rating 6,9 % a trhový podiel 25,5 %. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ obsadila druhé miesto, keď si súhrn najdôležitejších udalostí dňa pozrelo 428-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, so zásahom až 754-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto patrilo v cieľovej skupine 12-54 Počasiu, ktoré zaznamenalo nemenej skvelý rating 6,7 % a trhový podiel 23,3 % v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 443-tisíc divákov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

Z ponuky menších staníc si v nedeľu najviac divákov zvolilo hviezdne obsadený akčný film Nezastaviteľní (rating 2,0 %/share 7,8 % v CS 12-54) na stanici Dajto, pričom v čase jeho vysielania bola v porovnaní s ostatnými konkurenčnými prime-time programami dokonca trojkou na trhu.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE+TS0-3+HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá