• TV Markíza
  • Kuchárska reality šou Na nože prevalcovala konkurenčný seriál Vytoč môjho agenta s takmer štvornásobným rozdielom

Kuchárska reality šou Na nože prevalcovala konkurenčný seriál Vytoč môjho agenta s takmer štvornásobným rozdielom

Kuchárska reality šou Na nože prevalcovala konkurenčný seriál Vytoč môjho agenta s takmer štvornásobným rozdielom

Zabodovali aj reality šou Utajený šéf, podvečerná Mama na prenájom, ale tiež večerné spravodajské relácie či dlhoročne najsledovanejšia ranná šou Teleráno.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, opäť potvrdila svoj status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu, 10. apríla 2024, stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom nedal najmenšiu šancu.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si ôsma tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala fantastický rating 8,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,7 %. Opäť tak výrazne porazila seriál Vytoč môjho agenta, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala takmer štvornásobne nižší podiel na trhu iba 7,8 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Blois zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižší podiel na trhu 6,8 %.

Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 53,6 %.

Mimoriadne emotívnu premiérovú časť o reštaurácii Pekidors v obci Michal na Ostrove, z ktorej rozhnevaný Martin Novák vôbec prvý raz predčasne odišiel a neudelil jej ani záverečné hodnotenie, si vychutnalo 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto jar doposiaľ druhý najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 619-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca obľúbená reality šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 13-55 pripísala skvelý rating 3,0 % a trhový podiel 19,4 %. Konkurenčná TV Joj dramaticky zaostala so seriálom Tomáš a Diana (share 7,2 % v CS 13-55) a so zábavnou šou Sedem (share 7,6 % v CS 13-55).

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,5 %/share 23,0 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,3 %/share 23,8 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny, keď si ich nenechalo ujsť 417-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol dokonca až 724-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Nasledujúce aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze celkovo 403-tisíc divákov.

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,2 % a trhový podiel 21,1 %, v rebríčku sledovanosti tak tradične predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj.

Mamu na prenájom si včera vychutnalo 321-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň na tri minúty si ju zaplo 424-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,4 %/share 29,0 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradilo s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (share 14,6 % v CS 13-55) na TV Joj.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,8 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,5 %) a rovnako tiež v prime-time 19:00-23:00 (share 23,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá